Guano kito?? mentang-mentang Kelate menang perlawanan separuh akhir Piala FA lawan Kedah malam tadi, tiba-tiba kecek kelate lah pulok… 1hb Mei hari buruh, jadi harini kak zura releks sikit kat umah. tu pun masih ada yang call minta hantar stok sd2.. nak cepat kurus katanya tak boleh nak tunggu esok.. jadi terpaksalah juga kak zura hantar walaupun hati berat ingat nak rehat je time2 cuti nih..

 

Harini kak zura nak kongsi sesuatu yang cukup menarik dengan anda semua.. peluang untuk yang nak buat bisnes dan untuk jadi wakil-wakil pengedar SLIM DIET 2 seluruh Malaysia.. Semalam company dah sign kontrak untuk iklankan produk slim diet 2 dan alpha lipid dalam iklan tv3.. jadi you all imagine lah nanti bahawa produk ni akan meletup bila dah masuk tv3.. memang tak akan menang tangan lah dibuatnya.. macam kak zura sekarang ni pun, belum masuk tv jualan sehari mencecah 80 tin sehari.. kalau dah masuk tv insyallah kak zura jangkakan dalam 200tin sehari.. jadi untuk anda yang ingin dapat extra income dalam bisnes nih kak zura amat alu-alukan.. kak zura akan bantu anda semua sampai berjaya.. jangan risau.. kita buat sama-sama..

 

Testimoni kali ini kak zura nak kongsi dengan anda semua adalah idola kak zura.. teman rapat masa sekolah menengah dulu, Puan Moharina Mohamed.. beliau banyak bantu kak zura sehingga kak zura dapat mencapai income hampir RM50,000 sebulan.. jadi sekarang apa salahnya kak zura kongsi ilmu yang kak zura ada untuk bantu anda pula.. Kami menggelar Kak rina ni 1st lady.. dulu kami sama-sama gemuk.. dia pun kuat makan.. kalau time kita orang keluar sama-sama memang tak ingat dunia lah makan.. ehehee.. tapi sekarang makan pun banyak tapi kami pandai memilih makanan.. kalau pergi umah dia memang penuh meja lah dia jamu kita orang makan.. income beliau dalam bisnes ini adalah RM230,000 sebulan. walaupun duit banyak beliau seorang yang pemurah dan peramah.. tak pernah ada perasaan riak dan sombong dalam dirinya, sebab tu lah Allah berikan rezeki kepada beliau dan suami pendapatan yang cukup banyak skali..

 

 

Apa yang paling ketara bila kita cuba SD2 ini adalah badan menjadi semakin fit dan kecik, serta dagu berlapis pun dah takde.. Berat Kak rina sebelum adalah 74kg dan sekarang berat dah mencapai 64kg.. walaupun belum mendapat ideal weight, tapi badan kak rina semakin kecik dan baju-baju yang 10thn yang lalu dah boleh pakai.. Oleh kerana SD2 diperbuat daripada soya, kulit muka pun semakin cantik.. anda cuba sendiri dan rasailah kehebatan produk slim diet 2 ini sendiri… untuk yang berminat boleh pilih pakej-pakej yang ditawarkan..

 

PAKEJ KURUS (sebulan)

4tin sd2 + 1 ketostik + free shaker + keahlian = RM502

 

PAKEJ CEPAT KURUS (sebulan)

4tin sd2 + 1 fibermax + 1 ketostik + free shaker + keahlian = RM612

 

** POSTAGE RM10