Ca-Ba adalah produk hangat terbaru dari New Image Malaysia, sampaikan stok terputus bulan Dec baru-baru ini. Kak Zura orang yang paling happy bila ramai yang amalkan Ca-Ba (Carb-Bal) dapat berjaya turunkan berat badan dengan cara guna yang betul. Yang mengalami masalah kencing manis pun dapat mengawal gula dan bacaan gula pun semakin menurun.

Cara Guna Produk Ca-Ba

Kak Zura akan ceritakan bagaimana cara betul untuk guna produk Ca-Ba untuk mendapatkan kesan yang paling maksimum.. Ada yang amalkan Ca-Ba bersama produk Alpha Lipid Slim Diet 2 (ALSD2) dan ada juga yang guna dengan Alpha Lipid Shake Up (shape-up). Baca betul-betul ya?

Aturan Ca-Ba

  1. Pagi: 30 minit sebelum nak makan telan dulu Ca-Ba 1 biji, selepas 30 minit boleh terus makan.
  2. Lunch: 30 minit sebelum nak makan telan dulu Ca-Ba 1 biji, selepas 30 minit boleh terus makan.
  3. Dinner: 30 minit sebelum nak makan telan dulu Ca-Ba 1 biji, selepas 30 minit boleh terus makan.

Aturan Ca-Ba + ALSD2

  1. 30 minit sebelum nak makan telan dulu Ca-Ba 1 biji
  2. Selepas 30 minit minum 2 scoop Alpha lipid sd2 dan boleh terus makan.
  3. Telan CB 3x sehari (1 biji breakfast, 1 biji lunch, 1 biji dinner)
  4. Minum ALSD2 4x sehari (breakfast, lunch, tea dan dinner)

Aturan Ca-Ba + ALSD2 + Shakeup

  1. Pagi: 300ml air + 2 scoop Alpha Lipid Shakeup
  2. Lunch: telan 1 biji Ca-Ba 30 minit sebelum nak makan lunch, selepas 30 minit minum 2 scoop Alpha Lipid Sd2 + 200 ml air. Dah minum boleh terus makan.
  3. Petang: telan 1 biji Ca-Ba 30 minit sebelum nak makan petang, selepas 30 minit minum 2 scoop Alpha Lipid Sd2 + 200 ml air. Dah minum boleh terus makan.
  4. Malam: telan 1 biji Ca-Ba 30 minit sebelum nak makan malam, selepas 30 minit minum 2 scoop Alpha Lipid Sd2 + 200 ml air. Dah minum boleh terus makan.

JARAK MEAL : Jarak antara satu-satu meal tu elok lah dalam 4 jam (8 pagi, 12 tghari, 4 petang, 8 malam).. Boleh adjust sendiri time tu ikut kesesuaian anda ya.. 🙂

cara guna produk ca-ba yang betul dapat cepat kurus

Testimoni Ca-Ba Turun berat 3.5kg dan 19% body fat dalam masa 2 minggu

Cara Guna Produk Alpha Lipid Dan Ca-Ba Yang Betul

**JIKA ANDA MINUM SHAKEUP, TAK PERLU TELAN CA-BA. Kerana semasa anda minum Alpha Lipid Shakeup, kita tidak disarankan makan.

PASTIKAN anda ikut aturan yang betul baru boleh nampak kesan yang cepat. jangan nak skip skip nak jimat kono…. kalau kurang dos memang lambat berkesan tau..

Menu diet semasa berdiet dengan CB Blocker sebenarnya boleh ambik nasi sikit, tapi jika nak kesan yang maksimum boleh ikut MENU DIET ALSD2. Kurangkan karbo dan gula. Kadang-kadang dalam makanan kita itu ada gula dan karbo tersembunyi, sebab itu perlu telan CB supaya karbo dan gula tidak meresap dalam darah dan jadi lemak.

Jika ada soalan boleh hubungi kak zura 012-2777396 atau layari https://my.newimage.asia/101861