Salam ceria untuk teman-teman serta pembaca setia blog kak zura ini…

 

Kita sudah hampir ke penghujung 2011.. skali lagi kak zura nak ingatkan kepada anda semua.. jagalah kesihatan anda dan keluarga anda.. sebagai surirumah, kita yang siapkan makan minum untuk anak-anak dan suami.. dengan itu kita yang boleh membuat keluarga kita sihat atau pun tidak.. Pemakanan yang sihat dan seimbang adalah perlu..

 

Oleh itu, untuk mereka yang betul-betul nekad dan nak turunkan berat badan, boleh lah hubungi kak zura.. kak zura akan cuba bantu, dan kita diskus cara diet yang selamat dan tanpa perlu berlapar.

 

 

TESTIMONI TERBARU: Puan Sue, dulu berat 68kg.. dalam masa 7 minggu sahaja dapat turunkan berat badan sebanyak 20kg.. sekarang berat maintain 48kg.. best kan?? walaupun beliau dah berhenti minum slim diet 2 selama 6 bulan.. berat masih lagih 48kg hingga sekarang.. tapi beliau amalkan cara pemakanan yang sihat seperti masa berdiet dgn sd2..

Anda boleh bandingkan gambar sebelum dan selepas.. kalau sebelum tuh, macam makcik-makcik kan?? nampak berumur sangat.. tapi bila dah kurus, yang pasti nampak lagi muda, dan macam anak dara gitu.. pheweettt!!…

 

AGEN SELURUH NEGERI DIPERLUKAN SEGERA…!!!!!!

Peluang yang ada janganlah dilepaskan.. KAK ZURA AKAN PASTIKAN ANDA BERJAYA JADI CANTIK, LANSING DAN KAYA… mana tahu dah slim ramai yang tegur.. tiba-tiba terpaksa buat bisnes dan dapat duit yang banyak pulak.. tu yang paling best kan?? tak yah sibuk-sibuk nak tunggu duit daripada suami.. kita dah ada income sendiri walaupun duduk kat rumah..

 

BUKAN SETAKAT CAKAP-CAKAP KOSONG!! Kak zura akan pastikan anda juga berjaya… WANT TO KNOW HOW???

HUBUNGI KAK ZURA 019-3197976 / 012-2777396

(hazurahb@gmail.com / hazurahb@unifi.my)

http://slimdiet2.org