Apa sebenarnya yang anda impikan dalam hidup??????

 

Yang pasti semua orang mahukan.. KEJAYAAN… KEKAYAAN.. KEBAHAGIAAN.. KEBERKATAN.. DAN KESIHATAN.. tapi, mampukan anda sekiranya anda hanya termenung… asyik tunggu kawan je yang berjaya dulu.. atau tidak buat apa-apa tindakan… Selalu kalau kita ajak kawan buat bisnes sama-sama.. mereka akan menjawap “you buat lah dulu.. kalau berjaya baru i ikut…” Memang kak zura tak bersetuju lansung… kenapa kita nak tunggu??? kenapa kita tak nak berubah?? Maaf kak zura katakan disini sebab itulah orang melayu tak boleh berjaya.. mereka suka salahkan takdir..

 

Harini kak zura nak beri peluang kepada anda yang betul-betul nak berubah.. hari ahad lepas kak zura ada attend seminar Kuasai Potensi Diri Wanita di Berjaya Time Square Kuala Lumpur oleh Dr Azizan Osman.. kak zura suka tambah ilmu dan belajar daripada orang yang berjaya… lagi satu tips yang kak zura belajar, “THE MORE YOU GIVE, THE MORE YOU GET… “.. Jangan kedekut ilmu..

 

Jadi hari ini kak zura nak berkongsi ilmu yang kak zura untuk membantu anda semua menikmati bersama-sama apa yang kak zura dapat dalam bisnes ini.. NAK TAK????

 

KENAPA BISNES DENGAN NEW IMAGE????

 

Bisnes dgn New Image memang TERBAEKKK sebab:

  1. Modal mengikut kemampuan masing-masing (tak perlu buat loan cam MLM lain)
  2. Tak perlu ada kedai (kat umah je atau dalam kereta)
  3. Tak payah upah pekerja (kita bos dan kita pekerja)
  4. Tak payah bayar bil-bil (cuma bayar bil/topup HP dan minyak kereta)
  5. Keuntungan bersih + komisyen terus masuk akaun bank (cash.. takde e-wallet ke apa benda..)

 

Renung-renungkan lah dan jangan tunggu lama-lama…

 

UNTUK IBU-IBU TUNGGAL DAN SURI RUMAH.. daripada anda klik klik dengan login facebook tak dapat apa-apa, baiklah ikut kak zura jadi bisnes partner dalam bisnes nih.. nak dapat RM3ribu sebulan pun boleh..

 

CALL KAK ZURA SEKARANG.. 019-3197976 / 012-2777396 (hazurahb@gmail.com / hazurahb@unifi.my)