Ca-Ba (Carbo Blocker) atau juga Carb-Bal adalah produk terbaru masuk ke Malaysia pada awal Nov 2020 baru-baru ini.. Ramai yang ambil peluang untuk mencuba produk ini kerana keberkesanannya sangat cepat untuk mereka yang suka makan karbo tapi nak kurus. Kak Zura sebenarnya sudah lama jual produk ini since 2012 lagi, masa tu produk Carb-Bal hanya ada di New Image Singapore belum lagi masuk ke Malaysia. Waktu tu pun dah beribu-ribu botol dah Kak Zura jual kerana ramai yang puas hati kerana dapat turun berat badan bila amalkan Ca-Ba dengan Alpha Lipid SD2.

Apa itu Ca-Ba (CARB-BAL)?

Di Malaysia, kami menggunakan nama CA-BA. Produk ini dalam bentuk kapsul, sebotol ada 90 biji. Ca-Ba adalah ‘carbo blocker’ yang boleh halang daripada darah kita serap karbo/nasi/pasta/mee roti ataupun kek yang kita makan. Kehebatannya adalah sebiji dapat menghalang 40 gram karbo yang kita makan. Di sarankan kita amalkan 1 biji 3x sehari, telan 30 minit sebelum makan. Dengan 3 biji ini dapat halang 123 gram karbo sehari.. Hebat bukan??? Yang pasti makan nasi pun tak akan gemuk..

Cara Makan Ca-Ba + Alpha Lipid SD2

Untuk kesan maksimum Kak Zura sarankan anda minum ALSD2 jika nak bakar lemak-lemak lama. Ini adalah kerana tugas Ca-Ba (Carbo-Blocker) hanya untuk halang karbo yang kita baru makan, tapi tak boleh bakar lemak-lemak lama.. Jadi tugas utama Alpha Lipid SDII lah yang hanya mampu boleh bakar lemak lama tu.. baru laaa slimmm.. Cara-caranya..

  1. 30 minit sebelum nak makan telan dulu Ca-Ba 1 biji
  2. Selepas 3o minit Minum Alpha lipid sd2 dan boleh terus makan.
  3. Telan CB 3x sehari (1 biji breakfast, 1 biji lunch, 1 biji dinner)
  4. JIKA ANDA MINUM SHAKEUP, TAK PERLU TELAN CA-BA. Kerana semasa anda minum Alpha Lipid Shakeup, kita tidak disarankan makan.

Menu diet semasa berdiet dengan CB Blocker sebenarnya boleh ambik nasi sikit, tapi jika nak kesan yang maksimum boleh ikut MENU DIET ALSD2. Kurangkan karbo dan gula. Kadang-kadang dalam makanan kita itu ada gula dan karbo tersembunyi, sebab itu perlu telan CB supaya karbo dan gula tidak meresap dalam darah dan jadi lemak.

Apa Kelebihan

KELEBIHAN  juga bagus untuk yang ketagih gula, turunkan kolesterol tinggi, turunkan bacaan gula dalam darah dan menurunkan berat badan.

Testimoni

Ni antara testimoni-testimoni yang telah berjaya turun berat badan bila amalkan Ca-Ba dan ALSD2 https://alphalipidnewimage.com/testimoni-ca-ba-carb-blocker

Jika ada sebarang pertanyaan boleh hubungi kak zura di 0122777396