Musim PKP ni ramai yang ingin kurus tapi tak kurus-kurus pun. Kak Zura nak tanya sikit ni, betul ke susah nak turun? Time PKP pun tak leh nak keluar bersenam? Bila kerja dari rumah, asyik lapar je, mulut nak makan je kan?  Kak Zura ada penyelesaiannya.. Memang best dan betul-betul boleh jadi kurus tau.. Meh Kak Zura cerita kebaikan produk Ca-Ba

 

Kebaikan Ca-Ba

Setiap 1 kapsul CA-BA mengandungi 3 bahan utama yang semulajadi, iaitu:-

Ekstrak Daun Gurmar (Gymnema sylvestre)

  • Ia telah digunakan selama berabad-abad dalam perubatan tradisional ayurveda sebagai rawatan kencing manis. Sebatian yang diekstrak dari gymnema terbukti dapat mengurangkan penyerapan gula dari saluran usus dan meningkatkan pengeluaran insulin, yang semuanya dapat membantu menurunkan gula darah.

Ekstrak Kacang Ginjal Putih (White Kidney Bean)

  • Ia dikenali sebagai “penyekat kanji” atau “peneutralan kanji.” Selain memudahkan penurunan berat badan, ekstrak kacang ginjal putih dikatakan mencegah obesiti dan secara langsung menargetkan dan mengurangkan lemak perut.

Ekstrak Halba (Fenugreek)

  • Ia mempunyai manfaat untuk menurunkan kadar gula dalam darah, meningkatkan testosteron, dan meningkatkan pengeluaran susu pada ibu yang menyusui. Ia juga dapat mengurangkan kadar kolesterol, menurunkan keradangan, dan membantu mengawal selera makan. Kebaikan halba dalam Ca-Ba juga dapat menstabilkan hormon.

 

 

Bagaimana Fungsi Ca-Ba Untuk Cepat Kurus?

Apa yang bestnya, anda masih boleh makan macam biasa & tak perlu risau berat badan naik. CA-BA bantu kurangkan keinginan anda pada makanan bergula TAPI masih rasa bertenaga!

BEGINI CARANYA: Kadar karbohidrat (gula & kanji) dari makanan diserap hanya sekadar perlu oleh CA-BA hingga 41gram gula. Dalam masa sama, CA-BA menyokong badan untuk proses ketosis. Maksudnya, apabila badan kurang menyerap karbohidrat, badan akan menguraikan lemak secara semulajadi untuk mendapatkan tenaga. Apabila lemak pecah menjadi tenaga ia akan melalui suatu proses yang di namakan ketosis. Ketosis merupakan proses semula jadi dalam tubuh kita yang membakar lemak.
Pendek kata, kandungan CA-BA dapat membantu mengimbangkan pengambilan karbohidrat & berfungsi mengimbangkan tahap gula dalam darah. Jadi ianya selamat.. bestkan?

Untuk tahu cara bagaimana nak guna ca-ba boleh baca di link ini https://slimdiet2.org/2021/03/01/cara-guna-ca-ba-carbo-blocker/

Jika ada soalan boleh hubungi kak zura 012-2777396 atau layari https://my.newimage.asia/101861