Tak dinafikan memang banyak produk kurus dipasaran, tapi harini Kak Zura nak kongsikan kepada anda semua Kelebihan dan kebaikan SD2 atau produk Alpha Lipid Slim Diet 2.

10 Kebaikan Alpha Lipid SD2 Berbanding Produk Lain

1. Selamat dan efektif kerana bersumberkan alam semulajadi.
2. Memegang rekod dunia penurunan berat badan sebanyak 64kg dalam masa 1 bulan.
3. Berdasarkan jumlah jualan di Asia-Pasifik sahaja, Slim Diet II telah berjaya menurunkan sebanyak 6000 tan lemak di seluruh dunia sepanjang 21 tahun di pasaran.
4. SDII adalah program pelangsingan badan yang pertama di dunia yang mengamalkan teknik diet karbohidrat rendah.
5. Penurunan berat badan pada kadar 250g-500g setiap hari.
6. Pada setiap 500g lemak yang dibakar ditukarkan menjadi tenga kepada 3000 kalori.
7. Tiada masalah kulit kendur & berkedut kerana SDII berasaskan protein soya.
8. Tidak perlu berlapar. Program Diet Alpha Lipid SDII mewajibkan anda makan 3 kali sehari.
9. Membantu mengurangkan masalah kesihatan berkaitan obesiti.
10. Menjimatkan, mudah, & terbukti berkesan.

SDII utk mereka yg serius utk turunkan berat badan sehingga 8-12kg dlm masa sebulan TANPA perlu berlapar 🙂

Kebaikan Kandungan Alpha Lipid Slim Diet 2

1) MEMPUNYAI TAMBAHAN EKSTRAK GREEN TEA
– Membantu meninggikan metabolisma
– Meningkatkan penggunaan tenaga
– Merangsang badan membakar lemak
– Bahan Antioksida yang kuat
– Pemeliharaan Jantung
– Antibacterial & Antiviral

2) MEMPUNYAI TAMBAHAN SERAT
– Membantu sistem penghadaman (melawaskan)
– Memberi rasa kenyang lebih lama (elak gastritis)

3) MEMPUNYAI FORMULA TINGGI PROTEIN
– Memperbaiki jisim otot
– Meningkatkan metabolisma

4) MEMPUNYAI ALPHA LIPID
– Formula ALPHA LIPID untuk penyerapan nutrien2 dan vitamin yang lebih baik!

SEMUA INI BERFUNGSI UNTUK MENJADIKAN
-Tiada kesan kelaparan terlampau
-Tiada ketagihan kepada makanan berkarbohidrat dan manis
– Kawalan gula darah lebih baik
– Merangsang tindakbalas insulin yang lebih berkesan
– Lebih bertenaga (Tiada keletihan ketika berdiet)
– Memelihara jisim otot dan ton kulit (Tidak mengendur)

 

Testimoni Turun 13 kg Dalam 3 Minggu

Saya ingin berkongsi pengalaman dengan anda, terutama yang mempunyai perut agak besar dan buncit. Jika tubuh badan di timbang, pastinya berat badan melebihi imbangan berat yang sepatutnya (berat yang ideal). Ini apa yang telah berlaku pada saya sebelum ini.

Saya memiliki ketinggian 5’02” tetapi mempunyai berat yang tidaklah berat sangat, iaitu sekitar 73 kg hingga 75 kg. Jika makan lebih, ia menjadi 75 kg dan jika puasa atau kurang makan untuk dua tiga hari, ia menjadi 73 kg. Begitulah kitaran berat badan saya sebelum ini. Sedangkan berat ideal yang saya perlu ada adalah sekitar 55 kg hingga 60 kg sahaja.

Dengan berat badan yang berlebihan, saya menjadi tidak selesa. Jalan sikit dah penat. Kalau naik tangga jangan cerita lah, memang letih. Perut pulak macam ada belon. Buncit semacam jer.. Maka, saya mengambil keputusan untuk berjogging setiap pagi selama 2 jam dan join geng batminton untuk mengeluarkan peluh dan mungkin dapat memecahkan lemak yang sekian lama tersimpan di dalam badan. Huhh, hampir 3 bulan melakukan aktiviti yang seumpama itu, namun keputusannya hanya sedikit penurunan berat badan yang berlaku. Mana tidaknyer, lepas bersukan badan terasa letih dan lapar. Jadi, makan dengan banyak lah jawabnyer. Fuhh.. bersukan memang ada penurunan berat badan, tetapi mengambil masa yang lama sehinggakan macam terasa boring pun ada..

Dalam tercari-cari kaedah untuk menurunkan berat badan, kawan saya memperkenalkan Alpha Lipid SD2 ini. Pemenang Guiness World Of Record dalam kategori pelangsing terpantas di dunia khabarnya. Hmmm bunyi agak bagus. Tanpa berlengah, saya terus mencuba. Ada pantang larang rupanya untuk menggunakan produk ini. Yer lah kan, kita ni umpama memiliki penyakit gemok, so, kenalah patuh tentang pantang larangnya. Macam orang kena penyakit kencing manis, memang dia berubat tapi pada masa yang sama dia hentam gula lebih, so tak sempurna jugalah prosesnyer. Begitu juga dengan berubat orang penyakit gemok nie.. ubat makan.. tapi kalau langgar pantang larang, gemok takkan jadi kurus.. Hmm kalau nak kurus, ubat nyer dah ada, tapi kenalah patuh dengan pantang larangnyer.. Jika mental kuat ‘nak kurus, nak kurus, nak kurus’, saya percaya anda pasti BOLEH KURUS melalui produk ini.

Saya hilang 13 kg dengan menggunakan 3 tin Alpha Lipid SD2 ini. Malah ada yang lebih hebat, 8 kg turun berat badan dengan hanya menggunakan 1 tin SD2 sahaja. Badan orang ni rupanya lain-lain.. Yang guna 1 tin terus dapat turun banyak tu untunglah.. saya kena 3 tin.. hu hu.. Yang pastinya Alpha Lipid SD2 ini adalah supplement yang terbaik untuk anda menurunkan berat badan.. Cubalah, anda pasti tidak akan menyesal.. (Testimoni En Nasir Yusof, Shah Alam)

Ramai yang dah rasai kelebihan dan kebaikan sd2. JOM CUBA SEKARANGG !!!

*PERHATIAN! HANYA LEMAK SAHAJA YANG DIBAKAR 100% TANPA MENGGANGGU OTOT!

Maklumat lanjut boleh hubungi Kak Zura 0122777396