SDII dan TESTIMONI Produk Pelangsingan Badan Terkenal di NEW ZEALAND kini di MALAYSIA…

 

Slim Diet II atau SD 2 membantu anda mendapatkan berat badan yang ideal dengan mengamalkan konsep diet yang sihat TANPA BERLAPAR dan sekaligus menghilangkan lemak badan berlebihan pada tubuh anda. SD II juga membantu anda untuk mengekalkan bentuk tubuh badan yang menarik dan menawan. Penurunan berat badan menjadi lebih mudah. Nak kurus tanpa perlu berlapar ???? Ayam Daging Udang (Semua Seafood) Sayuran Telur Ya anda boleh makan semua makanan diatas!! Bunyinya seperti anda tak percaya.. tapi itulah hakikatnya apabila anda mengikuti program diet secara sihat bersama slim diet 2 (SD2).

 

Program yang berdasarkan kepada penyimpanan protein dan diet ketogenik (Protein Sparing Modified Fast – PSMF) ini adalah hasil kajian sekumpulan ahli perubatan dari Harvard Medical University (Dr.George Cahill and Dr. George Blackburn). Hasil dari kajian ini, syarikat New Image International yang juga pengeluar produk Colostrum Alpha Lipid Lifeline telah menghasilkan produk Slim Diet 2 yang mampu menggegarkan pasaran di Malaysia. Jangan terkejut jika dikatakan di New Zealand, rekod tertinggi penurunan berat badan adalah 64 kg dalam tempoh sebulan.

 

Ciri ciri KEISTIMEWAAN dari program pelangsingan SDII?

*Penurunan berat badan ideal pada kadar 250gm—500gm setiap hari.

*Tidak memerlukan belanja yg tinggi serta menjimatkan wang anda. JIMATKAN WANG ANDA

*Penambahan tenaga pd setiap 500g lemak yg dibakar dan menjadikan tenaga kpd 3000 kalori.

*Pembuangan lemak pada tubuh badan secara KEKAL Dibuktikan melalui rekod dunia dengan penurunan berat badan sebanyak 64kg dalam masa 1 bulan.

*TIDAK PERLU BERLAPAR. Amalkan aturan pemakanan biasa seperti sarapan pagi, makan tengahari & makan malam. DENGAN PROGRAM SLIMMING DIET II ATAU SD2, ANDA BOLEH MAKAN, TIDAK PERLU BERLAPAR DAN TAK PERLU MENGHABISKAN BERIBU-RIBU RINGGIT DI PUSAT SLIMMING. MALAH DAPAT MEGURANGKAN 10KG DALAM MASA SEBULAN HANYA DENGAN MENGAMALKAN SD2.

*Kandungan Protein yang tinggi dengan multi-vitamin, mineral dan elemen-elemen kesihatan yang lain serta seimbang.

*Membantu memulihkan masalah kesihatan yang lain seperti diabetes, darah tinggi & juga mengurangkan paras kolestrol pada tubuh badan.

*Membantu membaiki sel-sel tubuh ke arah sel yg lebih sihat & kuat utk sistem tubuh badan manusia. Memberi tenaga dan membantu pemulihan tenaga agar kita sentiasa segar dan berdaya menjalankan kegiatan harian.

* MUDAH dan sungguh MUDAH Cara penggunaannya : minum 2 scoop 4x sehari sebelum makan dan pastikan anda jangan berlapar.. Lebihkan makan protein iaitu ayam, ikan, daging, telur, seafood dan sayur… Harus kurangkan karbohidrat (makanan yang ada kanji, gandum, beras) jika inginkan kesan yang optima.. Perlu minum air 2-3 liter sehari supaya lemak-lemak yand dah dibakar dalam badan tu dapat keluar melalui air kencing atau berpeluh..

 

 

TESTIMONI-TESTIMONI ALPHA LIPID SDII

 

TESTIMONIAL 1: DR Zatil dah berhenti minum pun berat tak naik.

Alhamdulilah.. seronok semalam dengan bengkel slim diet 2 dengan en kamarul.. seramai 58 orang yang hadir untuk belajar bagaimana fungsi slim diet 2 dapat membantu kita turun berat tanpa berlapar.. rugi sapa yang tak dapat hadir…

Kali ni kak zura nak cerita pada anda semua testimoni terbaru daripada Dr Zatil Ismail daripada Trengganu..kita ikuti kisah beliau..

“Bulan 9 tahun lepas, saya minum SLIM DIET 2 selama 2 minggu, saya turun 7kg.. tapi masih gemuk sebab saya sangat gemuk.. then, saya berhenti minum SLIM DIET 2 selama 5 bulan, konon nak buat eksperimen. Ternyata, berat saya tak naik dah, tapi turun lagi 1 kg.. akhirnya, pada bulan lepas, saya mula minum lagi.. dan turun 6.5kg.. saya akan teruskan sehingga mencapai berat badan ideal, iaitu perlu turun 7-8kg lagi.. thanks SLIM DIET 2.. sebelum ni, macam-macam dah saya guna, semuanya tak jadi, buat saya muntah, dan end up dengan berat badan makin naik.. saya ambil masa sebulan lebih mengkaji mekanisme kerja SLIM DIET 2, dan saya amat berpuas hati kerana ianya amat selamat, meggunakan teknik protein sparing untuk bakar lemak, dicipta oleh pakar perubatan dari Harvard Medical School, dan yang paling penting, saya tak perlu berlapar.. alhamdulillah dengan izin-Nya juga..

Selain merasa lebih sihat, langsing, sesuai dengan tuntutan kerja saya yang perlu menasihati pesakit untuk menjaga kesihatan, saya juga dapat menjana pendapatan sampingan 4 angka sebulan.. insya Allah akan mencecah 5 angka tidak lama lagi..

berfikirlah dengan bijak, itu pesanan saya. – Dr Zatil”

 

TESTIMONIAL 2: JELES TAKK??? LAGI TESTIMONIAL YG BERJAYA TURUN BERAT BADAN 12 KG DALAM MASA 6 MINGGU SAHAJA

Salam ceria.. lamanya tak update blog.. ramai yang tanya kak zura, kenapa lama tak update blog.. katanya suka baca blog kak zura.. hehehee… tq tq tq… tak sangka pulak, ada jugak peminat walaupun tak glamor..

Kali ni kak zura nak bagi you all jelesss… Macam tak percaya, tapi terpaksa percaya.. cuba tengok gambar testimoni terbaru ini?? Kalau tengok gambar sebelum tu memang nampak tua, macam makcik-makcik kan?? tapi bila dah kurus slim dan cantik… macam anak dara.. cheewaah… memang meletup laaaa… Inilah testimoni Puan Siti Hajar yang berjaya turunkan berat badannya sebanyak 12kg dalam masa 6 minggu sahaja… memang tak percaya.. tapi itulah hakikat dan itulah juga ajaibnya PRODUK SLIM DIET II yang dapat turunkan berat badan tanpa berlapar… harga pun kira paling murah berbanding dengan produk-produk lain di pasaran…

JELES TAK?? SAPA YANG JELESSSS…???? haaaa.. tulaaa.. peluang dah ada kak zura kongsikan kepada anda.. so, bila lagi nak berubah?? Bila lagi nak cuba?? Cuba untuk pakej sebulan dulu tengok hasilnya macam mana, hanya RM482 (4tin) sahaja.. nak jimat lagi, ambil untuk 6 minggu, hanya RM698 (6tin) dan anda akan dapat lagi bonus RM16 daripada pihak syarikat..

Dah ramai yang telah jadi bukti dengan keberkesanan produk ini.. kak zura sendiri kadang-kadang terpaksa abaikan permintaan orang nak beli slim diet 2 bila tak sempat nak hantar.. kasihan sungguh pada mereka.. ada juga yang merajuk.. apa nak buat kalau permintaan banyak tapi kak zura seorang je yang terkejar-kejar untuk hantar stok pada customer.. ada juga kak zura bagi option untuk courier je.. tapi kebanyakan customer nak jumpa kita, nak tanya dan consult bila nak mula diet dengan slim diet 2.. Itulah sebab kak zura masih lagi tercari-cari wakil-wakil pengedar seluruh Malaysia.. YANG BETUL-BETUL BERMINAT UNTUK BUAT BISNES HUBUNGI KAK ZURA HARI INI JUGA..

 

TESTIMONIAL 3: SD11: MAZ AFN DAPAT TURUNKAN BERAT BADAN 21KG DALAM MASA 2 BULAN

Hari ini kak zura nak kongsi kepada anda lagi satu testimoni hebat daripada pengguna SLIM DIET 2 yang dapat turunkan berat badan sebanyak 21kg dalam masa 2 bulan sahaja.. ikuti kisah beliau..

TESTIMONI MAZ AFN: Slim Diet II (SD2) menjadikan impian saya untuk menurunkan berat badan sebagai kenyataan… Ramai yg telah berjaya walaupun mula-mula rasa ragu-ragu… bila dah cuba.. ramai yang rasa rugi sebab lambat membuat keputusan yang tepat..!! Ramai juga yang akhirnya menjadikan product NZ NEW IMAGE ini sebagai bisnes dihujung jari!!! Seperti saya !!!

Alhamdulillah.. rata-rata pengguna SD2 sangat berpuas hati dengan hasil dan keberkesanan SD2 dalam membantu mereka menurunkan berat badan dengan cara yang paling senang, mudah, tidak perlu berlapar, murah dan yang paling penting, tanpa kesan sampingan..

Saya sendiri telah berjaya menurunkan berat badan sehingga 21 kg dalam masa 2 bulan.. Berat dulu 96kg… PALING PENTING..berat badan tak naik walaupun dah stop mengambil SD2 selama 9bulan…Saya kini mengambil ALPHALIPID LIFELINE untuk kesihatan & maintain kan berat badan… So siapa-siapa yg masih lagi tercari-cari produk pelansingan yang betul-betul berkesan dan tanpa kesan sampingan, Slim Diet 2 adalah jawapannya!!!

Untuk mereka yang ingin mencuba produk slim diet 2 boleh lah hubungi kak zura hari ini.. insyaallah kak zura akan memberi bimbingan sehingga anda berjaya menurunkan berat badan idaman anda.. yang paling penting, kena lah disiplin ya, baru berjaya…

 

TESTIMONIAL 4: PUAN SUE DAPAT TURUNKAN BERAT BADAN SEBANYAK 20KG DALAM MASA 7 MINGGU

Salam ceria untuk teman-teman serta pembaca setia blog kak zura ini…

Kita sudah hampir ke penghujung 2011.. skali lagi kak zura nak ingatkan kepada anda semua.. jagalah kesihatan anda dan keluarga anda.. sebagai surirumah, kita yang siapkan makan minum untuk anak-anak dan suami.. dengan itu kita yang boleh membuat keluarga kita sihat atau pun tidak.. Pemakanan yang sihat dan seimbang adalah perlu..

Oleh itu, untuk mereka yang betul-betul nekad dan nak turunkan berat badan, boleh lah hubungi kak zura.. kak zura akan cuba bantu, dan kita diskus cara diet yang selamat dan tanpa perlu berlapar.

TESTIMONI TERBARU: Puan Sue, dulu berat 68kg.. dalam masa 7 minggu sahaja dapat turunkan berat badan sebanyak 20kg.. sekarang berat maintain 48kg.. best kan?? walaupun beliau dah berhenti minum slim diet 2 selama 6 bulan.. berat masih lagih 48kg hingga sekarang.. tapi beliau amalkan cara pemakanan yang sihat seperti masa berdiet dgn sd2..

Anda boleh bandingkan gambar sebelum dan selepas.. kalau sebelum tuh, macam makcik-makcik kan?? nampak berumur sangat.. tapi bila dah kurus, yang pasti nampak lagi muda, dan macam anak dara gitu.. pheweettt!!…

AGEN SELURUH NEGERI DIPERLUKAN SEGERA…!!!!!!

Peluang yang ada janganlah dilepaskan.. KAK ZURA AKAN PASTIKAN ANDA BERJAYA JADI CANTIK, LANSING DAN KAYA… mana tahu dah slim ramai yang tegur.. tiba-tiba terpaksa buat bisnes dan dapat duit yang banyak pulak.. tu yang paling best kan?? tak yah sibuk-sibuk nak tunggu duit daripada suami.. kita dah ada income sendiri walaupun duduk kat rumah..

 

TESTIMONIAL 5: DAPAT TURUN 30KG DALAM MASA 3 BULAN

Testimoni terbaru slim diet 2 daripada Puan Kartini Hasan…

“sape dok area klang mesit tahu Klinik Shujakan.. 3 hari lepas dia order susu alpha lipid untuk ibunya…dia yakin kerana perubahan yang amat ketare pada diri dan kesihatan aku!!! Sejak aku minum susu itu, hampir 3 bulan aku tak ke klinik, kalau tidak 1 bulan 2-3 kali gerenti ke klinik. Tiap bulan pasti ambil ubat kencing manis dan darah tinggi.. paling terkejut bila doktor tengok aku dah slim (dulu bereat 93kg, sekarang 63kg).. memang terkejut dia.. tak berhenti dia kata o.mg.!!! o.m.g.o.m.g…. tak yah crita banyak, aku terus story produk sd2[diet] dan alpha lipid kat doktor…macam aku pulak yang jadi doktor dan dia pesakit!!! Moga tuhan bukakn hati mereka di luar sana utk percaya bagusnye produk ini…aminnnn….”

CALL KAK ZURA YA UNTUK MEREKA YANG BERMINAT NAK TURUN BERAT BADAN DENGAN CEPAT DAN SELAMAT BOLEH LAH MENCUBA SLIM DIET 2…

 

TESTIMONIAL 6: TURUN BERAT BADAN 12KG DALAM MASA 6 MINGGU

Testimoni terbaru daripada Iza Irdina:

“Mak ai…Gemukkan saya sebelum ni??Sampai adik beradik kata saya gemuk sgt..Dulu berat saya hampir 80kg,pastu diet sendiri 6 bulan dapat lah turun 2 kilo..last bulan 6 ni saya di suruh cuba oleh nurse Syarifah dalilah SD2.Amik gak 1 tin SD2. Mula2 jual mahal sebab dah mcm2 produk guna yg terkenal pun tak berhasil…Lastly tak sampai 3 hari lepas minum SD2 timbang punya timbang terkejut dpt turun 3 kilo..Trus Oder 3 tin untuk sebulan..Alhamdulilah berhasil juga turun berat badan 12 kilo dalam masa 1 bulan stgh”

Untuk teman-teman pembaca blog kak zura nih, yang masih belum mencuba SD2, boleh lah cuba sekarang.. anda pasti tak akan kecewa..

 

TESTIMONIAL 7: SIS HAZURA, BADAN LANGSING DAN TIDAK MENGGELEBER…

Salam satu malaysia.. juga rakan-rakan di Brunei, Singapore, Indonesia serta di mana saja anda berada…

Petang tadi temankan anak kak zura ke birthday party kawan dia, sajalah nak ambil gambar.. terkejut jugak bila tengok gambar semakin lansing.. Kak zura ada jugak jumpa kawan-kawan sebelum ni, ramai yang tegur kata kak zura semakin kurus, padahal berat tak nak turun dah.. kak zura pun dah malas nak timbang berat pasal berat dah maintain gitu je.. tapi yang herannya, kenapa baju lama semakin longgar.. badan juga tak menggeleber masa diet dengan slim diet 2.. syok je rasa bila badan semakin kurus dan lansing…

Malaysia sekarang nih musim “sale”.. jualan murah selama sebulan.. rasanya berlanjutan sampai ke Hari Raya.. Mentang-mentanglah semalam dah dapat bonus hasil jualan slim diet 2.. alhamdulillah… banyaklah dapat.. so, petang tadi terus gi shopping kat Jaya Jusco.. Konon-konon nak beli perfume favourite kak zura yang dah habis.. skali bila tengok jualan murah, terus tak tahan nak bershopping.. adusss… tak pasal-pasal beli baju 2 helai.. alasan reward myself lah pasal bekerja keras dalam bisnes nih..

Untuk mereka yang teringin nak bergaya sakan raya ni, nak pakai baju kebaya nyonya ke bestkan?..tapi kadang-kadang bentuk badan kita yang menghalang kita untuk bergaya.. dengan lemak terbonjol sana sini..ish, menyesakkan pemandangan.. tapi dengan diet SD2, anda semua sempat lagi hapuskan lemak-lemak tu sekarang dan pada bulan puasa ni. Kita masih ada masa 1 bulan setengah lagi menjelang hari raya.. Percayalah dengan syarat, kurangkan karbo dan gula, lebihkan makan lauk dan minum slim diet 2 sebanyak 2 scoop 4x sehari…. insyallahtercapai cita-cita anda semua untuk pakai kebaya nyonya..

 

TESTIMONIAL 8: DAPAT TURUNKAN BERAT BADAN 15KG DALAM AMSA 3 BULAN

Macam tak percaya, tapi itulah yg terjadi kepada saya apabila berat badan saya telah turun dari 75kg kepada 60kg selepas minum SD2 dalam masa 3 bulan sahaja. Yang paling best, saya menjalani program diet SD2 tanpa perlu berlapar. Jeans yang dulunya saiz 34 juga telah menurun kpd saiz 28. Selain itu, kulit saya juga menjadi semakin cerah dan halus kerana SD2 merupakan produk 100% berasaskan soya yg memang terbukti berkesan untuk kecantikan kulit. Terima kasih SD2. Disamping dapat menguruskan badan,saya juga dapat mencantikkan kulit..

Baru-baru ini saya balik Jb selama seminggu, pergi jumpa kawan-kawan dan saudara mara.. the best part is, semua orang terperanjat dengan penampilan terbaru saya yang jauh lebih kurus dari sebelum ni. Masing-masing sibuk bertanyakan rahsia macam mana aku boleh kurus. Hasilnya, 20 tin SD2 telah terjual kerana SD2 lah saya dapat bentuk badan saya macam zaman jadi stewardess dulu.. I love u sd2.. mmmuahhhh!!!

 

TESTIMONIAL 9: TURUN 12KG DALAM MASA 1MINGGU TANPA BERLAPAR

Salam buat semua pengguna Slim Diet 2 dan untuk mereka yang baru nak mencuba dan tercari-cari produk untuk menguruskan badan…

Kak zura baru pulang dari BP malam ni di Wisma Getah Asli, Jln Ampang KL.

Di sini kak zura ingin berkongsi kisah testimoni seorang pengguna SD2 (Slim Diet 2) yang tampil ke depan pentas menceritakan pengalaman beliau.

Puan Roslina menyatakan berat badan beliau sebelum menggunakan SD2 ialah 82kg.

Selepas menggunakan SD2 selama seminggu, beliau berjaya turun 12kg!

Pada mulanya rakan beliau datang ke rumah beliau ingin membantu beliau turunkan berat badan beliau. Oleh itu rakan beliau telah “memaksa” beliau ambil 6tin SD2.

Oleh kerana kawan, maka Puan Roslina ambillah juga SD2 tu, tapi beliau sendiri belum minum SD2 tu, sebab belum yakin lagi.

Anak perempuan Puan Roslina yang agak obese, telah mencuba produk SD2 tersebut dan dalam masa 3hari. Nampak perubahan yang nyata terutama di tengkuknya dan nampak lebih kecil.

Maka dengan itu Puan Roslina rasa teruja untuk memulakan diet SD2. Tanpa ragu-ragu lagi beliau berjaya turunkan berat badan sebanyak 12kg dalam masa seminggu!

Sebenarnya sebelum ini suami Puan Roslina memang mahukan beliau kelihatan ramping dan slim sebab suaminya sanggup berbelanja lebih rm10,000 dengan memasuki program pelangsingan badan yang terkemuka, tapi malangnya hanya turun 2kg sahaja.

Sejak Puan Roslina mengalami badan obese beliau sering mengalami banyak masalah kesihatan seperti sakit lutut, migraine, dan lain-lain lagi.

Alhamdulillah sekarang ini selepas hilang 12kg, badan beliau bertambah sihat, migraine sudah tidak ada, sakit lutut dah takde malah beliau kini boleh memakai sepatu tumit tinggi semula, Jika dulu sewaktu berat badan 82kg, beliau tak boleh pakai sepatu kasut tumit tinggi sebab badannya terlalu berat, tapi kini dah BOLEH!

Alangkahnya nikmatnya kesihatan ini.

Saya menyeru kepada rakan-rakan yang masih lagi ragu-ragu untuk mencuba Sd2, maka anda perlu buat keputusan yang simple- just try it! JANGAN TUNGGU LAMA-LAMA…

 

TESTIMONIAL 10: BERAT ASAL 139KG DAPAT TURUNKAN BERAT BADAN DALAM AMASA 10 MINGGU MENJADI 75KG

Puan vimala seorang suri rumah.. dulu berat beliau 55kg masa awal-awal berkahwin. Disebabkan susah untuk mendapat zuriat beliau diberi oleh Doktor ubat-ubat hormon untuk subur. Dengan penggunaan ubat-ubat tersebut, berat beliau mencecah kepada 98kg dan semasa melahirkan anak beratnya 139kg.. beliau malu untuk keluar rumah kerana gemuk, dan hanya terperap di rumah sahaja. Berbagai usaha untuk menguruskan badan telah beliau cuba. Dia dah habiskan duit dia hampir RM100ribu utk kurus.. semua produk dia dah cuba, tapi bila berhenti naik balik 2x ganda.. semua pembedahan dia dah buat tapi tak berhasil jgk.. Disebabkan beliau gemuk, suaminya telah meninggalkan dia dengan anak-anak… memang sedih kan bila suami kita ceraikan kita kerana kita gemuk…

AKHIRNYA… beliau telah diperkenalkan oleh seorang kawan dengan satu produk untuk mengurukan badan… hanya mengeluarkan wang yang sedikit beliau dapat mengurukan badan 5kg dlm masa 1 minggu… JAWAPAN UTK KURUS DENGAN SELAMAT IALAH SLIM DIET II… sekarang dlm masa 10 minggu sahaja dengan menggunakan produk Slim diet 2 beratnya sekarang tinggal 75kg (hilang 64kg!!!!).. Sekarang beliau tidak lagi malu untuk keluar rumah..

Cayalah SD2 (SlimDiet2) bantu Puan Vimala turun kepada 75kg from 139kg dalam masa 10minggu (Lost 64kg!!), she gets back her LIFE, get NEW IMAGE, NEW FRIENDS, NEW HOPE and NEW INCOME!!

 

TESTIMONIAL 11: HILANG 10KG DAN DAGU BERLAPIS PUN HILANG

Guano kito?? mentang-mentang Kelate menang perlawanan separuh akhir Piala FA lawan Kedah malam tadi, tiba-tiba kecek kelate lah pulok… 1hb Mei hari buruh, jadi harini kak zura releks sikit kat umah. tu pun masih ada yang call minta hantar stok sd2.. nak cepat kurus katanya tak boleh nak tunggu esok.. jadi terpaksalah juga kak zura hantar walaupun hati berat ingat nak rehat je time2 cuti nih..

Harini kak zura nak kongsi sesuatu yang cukup menarik dengan anda semua.. peluang untuk yang nak buat bisnes dan untuk jadi wakil-wakil pengedar SLIM DIET 2 seluruh Malaysia.. Semalam company dah sign kontrak untuk iklankan produk slim diet 2 dan alpha lipid dalam iklan tv3.. jadi you all imagine lah nanti bahawa produk ni akan meletup bila dah masuk tv3.. memang tak akan menang tangan lah dibuatnya.. macam kak zura sekarang ni pun, belum masuk tv jualan sehari mencecah 80 tin sehari.. kalau dah masuk tv insyallah kak zura jangkakan dalam 200tin sehari.. jadi untuk anda yang ingin dapat extra income dalam bisnes nih kak zura amat alu-alukan.. kak zura akan bantu anda semua sampai berjaya.. jangan risau.. kita buat sama-sama..

Testimoni kali ini kak zura nak kongsi dengan anda semua adalah idola kak zura.. teman rapat masa sekolah menengah dulu, Puan Moharina Mohamed.. beliau banyak bantu kak zura sehingga kak zura dapat mencapai income hampir RM50,000 sebulan.. jadi sekarang apa salahnya kak zura kongsi ilmu yang kak zura ada untuk bantu anda pula.. Kami menggelar Kak rina ni 1st lady.. dulu kami sama-sama gemuk.. dia pun kuat makan.. kalau time kita orang keluar sama-sama memang tak ingat dunia lah makan.. ehehee.. tapi sekarang makan pun banyak tapi kami pandai memilih makanan.. kalau pergi umah dia memang penuh meja lah dia jamu kita orang makan.. income beliau dalam bisnes ini adalah RM230,000 sebulan. walaupun duit banyak beliau seorang yang pemurah dan peramah.. tak pernah ada perasaan riak dan sombong dalam dirinya, sebab tu lah Allah berikan rezeki kepada beliau dan suami pendapatan yang cukup banyak skali..

Apa yang paling ketara bila kita cuba SD2 ini adalah badan menjadi semakin fit dan kecik, serta dagu berlapis pun dah takde.. Berat Kak rina sebelum adalah 74kg dan sekarang berat dah mencapai 64kg.. walaupun belum mendapat ideal weight, tapi badan kak rina semakin kecik dan baju-baju yang 10thn yang lalu dah boleh pakai.. Oleh kerana SD2 diperbuat daripada soya, kulit muka pun semakin cantik.. anda cuba sendiri dan rasailah kehebatan produk slim diet 2 ini sendiri… untuk yang berminat boleh pilih pakej-pakej yang ditawarkan..

 

PAKEJ KURUS (sebulan)

4tin sd2 + 1 ketostik + free shaker + keahlian = RM502

PAKEJ CEPAT KURUS (sebulan)

4tin sd2 + 1 fibermax + 1 ketostik + free shaker + keahlian = RM612

PM/ SMS/ CALL: 019-3197976 (Kak Zura)