Semalam 15hb sept 2012, kak zura menghadiri Majlis Pengiktirafan The New Professionals di KL Convention Center.. memang best sangat2.. Ramai downline-downline kak zura yang hadir.. dari johor, trengganu, penang, kedah semua datang untuk meraikan pengiktirafan mereka pada hari tersebut.. Hari tu juga, kak zura belanja downline makan lunch kat Hotel Impiana sebagai tanda terima kasih atas kehadiran mereka support bisnes ini bersama-sama..

 

Memang best sangat hari tu.. buat pulak tempat glamor.. KL CONVENTION CENTER tu.. tak pernah kak zura bayangkan seorang suri rumah seperti kak zura dapat attend function kat situ.. lepas tuh diberi peluang berada atas pentas untuk kongikan kejayaan kak zura dengan para hadirin seramai 500 org macam mana kak zura boleh berjaya dalam bisnes ini.. HAPPY SANGAT HARI TU…

 

Pada hari itu juga, kak zura adalah salah seorang yang terima pengiktirafan sebagai TOP PERFORMANCE kerana berjaya meraih pendapatan yang banyak dalam bisnes itu.. NAK TAHU KE BERAPA??? hehehehee… syukur sangat-sangat.. income bulan aug aritu sebanyak RM83,578.16.. BANYAK KAN???? hampir RM84,000 tu!! boleh beli sebiji kereta..

 

 

 

 

 

 

 

Inilah dikatakan usaha yang tak putus-putus.. di bantu juga oleh produk hebat ALPHA LIPID SD2 yang berjaya menurukan berat badan ramai orang.. kak zura juga merasa terharu, kerana kejayaan kak zura adalah berkat doa daripada kedua ibubapa kak zura juga.. Setiap kali kak zura call mummy dan daddy cakap income kak zura tiap2 bulan, mereka happy sangat.. kak zura pun happy pasal dapat bagi income kepada mummy kak zura sebanyak rm9k sebulan.. dia pun dapat cek jugak tau.. hehehe..

 

Maknanya semua orang boleh berjaya janji nak kena rajin dan sentiasa berusaha.. Orang yang banyak membantu kak zura berjaya juga adalah 2 orang kawan baik kak zura sendiri.. Kak moharina dan kak marini..

 

 

 

 

 

 

 

Mereka berdua banyak memberi semangat di saat jatuh bangun kak zura dalam bisnes ini.. kedua-dua mereka sekarang juga mendapat pendaptan yang cukup hebat dalam bisnes ini..

 

 

 

CARA JOIN GROUP DRAGON LADY UNTUK BUAT DUIT BANYAK..

Harini kak zura ingin mengalu-alukan siapa saja yang bercita-cita untuk mendapat extra income seperti kami.. Call kak zura jika anda ingin join group kami – kami akan berada di JB 22hb sept, Melaka 29hb sept, setiap hari ahad di KL.. Untuk keterangan lanjut boleh hubungi: –

 

KAK ZURA (012-2777396 / 019-3197976)

email: hazurahb@gmail.com / hazurahb@unifi.my

Facebook PAGE: Dragon Lady Kurus Dan Cantik Alpha Lipid SD2

Facebook: Hazura Hashim Bani