Hari ni adalah hari yang sangat busy buat Kak Zura kerana terlalu banyak order yang masuk. Nak kena pos produk untuk customer yang dah order juga. Sejak awal puasa lagi, order Alpha Lipid Slim Diet 2 mencurah-curah kali ini kerana ramai yang nak ambil peluang untuk turun berat badan sebelum raya. Tapi persoalannya, masih sempat ke??

Kak Zura nak beritahu berita baik kepada anda. Memang anda boleh kurus tau! Terlalu ramai yang dah berjaya turunkan berat badan dengan program diet ni (ketogenik diet). Yang gemuk jadi kurus, yang tembam jadi cun, yang mak orang jadi macam anak dara!

Kak Zura tahu ramai yang pernah dengar tentang produk Slim Diet 2 ni tapi belum berani mencuba. Ada customer Kak Zura, Puan Marina, yang dah tahu tentang produk ni sejak awal tahun tapi baru tergerak hati nak cuba sekarang. Alhamdulillah, Puan Marina call Kak Zura semula selepas 2 minggu dan bukan main seronok lagi dengan penurunan berat badannya. Beliau benar-benar tak sangka dapat turunkan berat badan walaupun sudah berusia!

 

Untuk lihat testimonial pengguna ALSD2, sila baca di halaman ini: Testimoni Alpha Lipid SD2 2012

Jadi, anda masih ada 3 minggu lagi sebelum raya menjelang tiba.. Cubalah hari ni dan jangan tunggu lagi.. Jujur Kak Zura nak cerita, stok produk ALSD2 sangat-sangat laris macam goreng pisang panas. Baru sampai rumah Kak Zura, lebih separuh Kak Zura dah kena hantar kepada customers yang order. Kalau anda terlambat, maaf Kak Zura katakan, mungkin anda kena tunggu sehingga 1 minggu sehinggalah stok baru sampai di HQ kami. Inilah penangan Alpha Lipid SD2 ni. Produk diet yang sangat hebat!

 

Silakan order di sini dan pilih pakej yang anda rasa terbaik untuk diri anda. Kak Zura dah pun sediakan beberapa pakej dengan pelbagai tawaran yang menarik!

 

Untuk sebarang masalah atau pertanyaan, sila hubungi saya: 019-3197976  (Kak Zura)

Saya sediakan consulatation secara PERCUMA! 🙂