Kita dah di penghujung 2012.. Hanya tinggal 7 hari sahaja lagi nak sambut tahun baru 2013… Apa yang menarik untuk kak zura kongsikan pada anda kali ini.. jangan lepaskan peluang anda..

  1. TESTIMONI DAPAT TURUNKAN BERAT BADAN
  1. BAGAIMANA NAK KURUS DENGAN PANTAS DAN MINUM ALPHA LIPID SD2 SECARA PERCUMA
  1. JANA PENDAPATAN RM5,000 SEBULAN

ikhlas daripada:

DRAGON LADY HAZURA

http://slimdiet2.org

whatsapp/sms or call: 012-2777396 / 0193197976

Puan linda yang berada di Johor Bharu adalah salah seorang daripada downline kak zura di sana.. pada asalnya, beliau hanya berminat nak turun berat badan je, tak pernah terlintas nak buat bisnes.. Tapi, bila BERAT TURUN 7KG DALAM MASA SEBULAN.. ramai kawan-kawan tegur.. beliau terpaksa buat bisnes dan terpaksa terima pendapatan yang cukup lumayan dalam bisnes ini.. kalau buat partime dapat income RM4,000-5,000 setiap bulan seronok doh tu kan??? Kulit wajah beliau juga sangat cantik dan berseri bila mengamalkan alpha lipid sd2 itu.. dah lah badan kurus, cantik pulak tuh..

testimoni linda

Sempena akhir bulan dan akhir tahun 2012.. kak zura nak ambil kesempatan untuk mengucapkan berbanyak terima kasih kepada yang masih setia membaca blog kak zura ini.. Sebagai tanda penghargaan kak zura akan memberi sesuatu yang istimewa kepada anda semua..

Kepada ahli-ahli bawah kak zura.. harap anda dapat hubungi kak zura secepat mungkin untuk kak zura berikan sedikit hadiah cenderhati kepada anda semua.. (ANDA BOLEH EMAIL NAMA, NO AHLI, ALAMAT DAN NO TEL KEPADA KAK ZURA)

Untuk yang mempunyai facebook.. boleh add facebook HAZURA HASHIM BANI atau inbox kak zura je.. nanti kak zura akan add anda di dalam satu group khas untuk pantau diet anda betul-betul. Bagi mereka yang berminat untuk buat bisnes, kak zura dah ada cara-cara terbaru yang akan dikongsikan di dalam post yang akan datang.. TUNGGUUUUUU….

Juga untuk mereka yang baru nak join sebagai ahli atau nak turun berat badan dengan cepat dan pantas.. akan dikongsikan tips-tips yang terbaru.. Yang nak dapat extra income tapi tak suka mejual pun boleh tau.. ada cara dia..

NANTIKAN EMAIL DARIPADA KAK ZURA NANTI YA.. AKAN KONGSI RAHSIA BAGAIMANA NAK MINUM ALSD2 DENGAN PERCUMA…