Kak zura sendiri tak tahu nak cakap macam mana.. panggilan hotline tak henti-henti.. memang macam goreng pisang panas!!!.. kak zura sampai nak masuk toilet pun nak kena bawak hp masuk bilik air.. nanti kalau tak angkat atau lambat balas mulalah ada customer yang merajuk.. setiap hari sales hampir 80tin.. bermula jam 7am sms mulai masuk bertanyakan pasal produk ini.. jam 8am customer dah mula call dan email mulai masuk.. dalam facebook (http://www.facebook.com/hazurahb) pun ada jugak yang mula mengajukan soalan-soalan untuk tahu lebih lanjut cara nak kurus dengan produk alpha lipid sdii ini.. sampailah jam 11pm baru reda..

Untuk mereka yang ada bankin duit dan buat order, harap bersabar.. produk anda kak zura akan proses secepat mungkin.. JANGAN RISAU, KAK ZURA TAK AKAN MENIPU ANDA SEMUA.. kalau boleh kita nak dapat rezeki yang halal dan berpanjangan.. kalau menipu sekejap je kaya.. kalau barang anda semua terlambat sikit terima kak zura minta maaf.. kerana order masuk setiap hari memang banyak.. kak zura dok fikir-fikir nak upgrade blog kak zura ni supaya customer senang dan cepat untuk buat order sendiri.. memang tak sangka dengan pakej-pakej promosi yang terbaru ini, ramai yang boleh berjimat dan memilih pakej yang bersesuaian dengan budget masing-masing..

Kak zura jangkakan bulan ni sales kak zura sebulan hampir 600tin.. hebat sungguh penangan produk terbaru ini.. Ramai yang ambik peluang untuk cepat-cepat turun berat badan. Tak tahan nak cepat kurus sebelum raya.. lagi satu keistimewaan diet dgn ALPHA LIPID SDII DAN SLIM DIET 2 adalah diet tanpa berlapar.. menu diet yang cukup mudah dan boleh makan 3x sehari dan masih lagi boleh turun 2-5kg seminggu.. HEBAT BUKAN?????!!!!

 

CARA Minum Alpha Lipid Slim Diet 2

Cara minum adalah sama seperti SD2 (produk lama tin biru).
(2 sudu) 4 kali sehari sebelum sarapan pagi, makan tengah hari, makan malam, dan ‘supper’. Campurkan dengan 250ml air sejuk – goncang hingga sebati dan minum.

1) SEMINGGU

1 tin ALSD2 = RM190 (termasuk postage RM10)
1 tin SD2 = RM154(termasuk postage RM10)


2) PAKEJ PROMOSI SEBULAN

4tin ALSD2 + ketostik + free shaker dan keahlian seumur hidup + bonus RM16 = RM690

4 tin SD2 + ketostik + fibermax + free shaker dan keahlian seumur hidup = RM622


3) PAKEJ PROMOSI DUA BULAN

8tin ALSD2 + free shaker dan keahlian seumur hidup + free ketostik + bonus RM96 = RM1,260

8 tin SD2 + 2 tin fibemax + free shaker dan keahlian seumur hidup + free ketostik + bonus RM55 = RM1,144

SERUAN UNTUK YANG NAK DAPATKAN EXTRA INCOME
jika anda berminat kak zura akan ajar bagaimana nak buat duit yang banyak dalam bisnes ini.. bisnes online sahaja tak perlu ada kedai.. dirumah pun boleh buat duit..

jangan tangguh-tangguh.. bertindak lah sekarang.. call kak zura 019-3197976 / 012-2777396 (hazurahb@unifi.my / hazurahb@gmail.com)

WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA DIPERLUKAN SEGERA…