Selamat Tahun Baru 2013 .. Seperti biasa kalau dah masuk tahun baru ni ramai yang mula berazam baru.. Kak zura sendiri pun ada azam baru untuk tahun ini.. Kalau tahun 2012, azam kak zura nak turun berat badan dan nak dapat income RM100,000 sebulan.. Syukur ya ALLAH, impian kak zura telah tercapai bila dengan mengamalkan produk Alpha Lipid SD2 kak zura dapat pakai baju saiz M dan S… Berat kak zura sekarang dah tak turun tapi saiz semakin mengecil.. Pada Nov lepas, kak zura ada ke kedai untuk cari baju Royalty Dinner.. ambik je baju yang berkenan, try memang muat lah.. bila tanya sales girl saiz berapa, dia cakap saiz S!!! tak sangka sungguh.. kalau dulu jenuh nak try pakai M pun memang tak muat lah jawab dia… asyik-asyik saiz XL dan L je yang muat.. frust memang frust, tapi nak buat macam mana kalau dah GEMUK.. memang malu rasanya bila ramai yang tegur.. Pernah juga masa nak naik flight, org yang jaga masa nak boarding tuh tanya kak zura ni pregnant ke?? ADUIIII… menyirap darah rasa nak sergah je budak tuh.. huhuuuu…

Nasib baiklah jumpa dengan PRODUK HEBAT ALPHA LIPID SD2 yang banyak bantu kak zura dapat slim seperti sekarang.. niat nak kurus lagi, biar nampak lagi muda.. hehhehee.. almaklumlah umur akan masuk 42 tahun ini.. Juga berazam nak dapatkan RM1,000,000 tahun ini. Yang lagi seronok, ramai yang membaca blog http://slimdiet2.org ini hubungi kak zura dan mereka pun berjaya turunkan berat badan juga.. Pendek kata, kalau dalam facebook tuh berlambak sangat dah testimoni-testimoni yang dapat turun berat badan tanpa berlapar dengan minum ALSD2. Ada juga yang asal-asalnya tak nak buat bisnes pun, tapi bila dah turun berat, ramai kawan yang tegur, terpaksalah berbisnes.. Mereka sekarang adalah leader-leader hebat bawah kak zura.. Income pun dah mencapai RM3,000-RM70,000 sebulan.. BESTNYA!!!

DAH LAH KURUS, DUIT PUN MASYUUUUKKK…. $$$$$

 

Road Tour ALPHA LIPID SD2 dan ALPHA LIPID LIFELINE Seluruh Malaysia Jan 2013

Jika berminat nak jumpa kak zura untuk dapatkan khidmat nasihat percuma bagaimana nak turunkan berat badan ataupun bercita-cita untuk dapat minima RM5,000 sebulan.. boleh lah berjumpa dengan kak zura nanti.. Kak zura akan bantu bagaimana nak berdiet dengan ALSD2 dan juga akan kami bongkarkan RAHSIA KUASA DUPLIKASI yang memang menakjubkan itu..
JADUAL MINGGU PERTAMA JAN 2013 – MISI MEMBANTU ORANG KURUS DAN DAPAT JANA PENDAPATAN RM5,000 SEBULAN..

2/1 WED-8:30pm KL, Wisma Getah Asli (depan KLCC Jalan Ampang)
4/1 FRI-3:00pm KB, Royal Guest House
4/1 FRI-7:30pm KUCHING, Harbour View Hotel
5/1 SAT-1:30pm KOTA KINABALU, The Palace Hotel
6/1 SUN-11:30am KL, Wisma Getah Asli (depan KLCC Jalan Ampang)

ikhlas daripada:
HAZURA HASHIM BANI (DIAMOND EXECUTIVE)
Facebook page: http://www.facebook.com/pages/Dragon-Lady-Kurus-Dan-Cantik-Alpha-Lipid-SDII/398812923505912
Blog: http://slimdiet2.org
whatsapp/sms or call: 012-2777396 / 019-3197976
Email: hazurahb@gmail.com / hazurahb@unifi.my