Salam ceria untuk semua.. Maaf kiranya kak zura menganggu anda.. Kak zura masih lagi ingin bercerita pasal cara nak buat duit yang banyak dalam bisnes alpha lipid sd2.. Permintaan yang semakin meningkat, membuatkan kak zura memerlukan lagi ramai bisnes partner, serta ingin berkongsi peluang yang ada dengan anda semua..

 

 

 

KENAPA PERLU JOIN BISNES BERSAMA DRAGON LADY HAZURA??

 

Kak zura adalah salah seorang yang terawal menceburi dalam bisnes ini. Berbagai pahit manis dan turun naik dalam bisnes ini kak zura dah lalui.. upline kak zura (sekarang income kak rina RM250,000 sebulan) banyak membantu kak zura hingga berjaya sampai sekarang.. Juga tak lupa doa daripada ibubapa kak zura yang tak putus-putus.. Mereka lihat bagaimana susahnya kak zura dulu, bagaimana kak zura cuba survive untuk hidup di KL yang mana belanjanya 4x ganda kalau duduk kat Kota Bharu.. Kak zura ingat lagi, pernah juga time susah, hari-hari menangis.. takde sapa yang boleh bantu, hanya mampu berdoa dengan Allah sahaja.. kak zura tak suka menyusahkan orang lebih-lebih lagi ibubapa kak zura.. dah kawin kita kena tanggung sendiri, jangan nak menyusahkan mak ayah kita lagi.. betul tak?? kak zura juga tak pernah minta pinjam duit dengan kawan-kawan atau adik beradik pun masa time susah tuh.. tak nak nanti kawan-kawan dan adik beradik lari.. So, kena usaha sendiri lah macam mana nak berjaya..

 

Kak zura banyak terima email surirumah yang ingin cuba merubah hidup mereka.. ramai yang cakap tak de modal.. Bagi kak zura, niat dan kesungguhan kita untuk berjaya itu yang paling penting.. NAK KE TAK NAK JE BUAT.. kalau dok tunggu tengok orang berjaya je, kita tak buat apa-apa sampai bila-bila kita tak akan berubah.. jangan bagi seribu alasan kalau nak berjaya.. sampai kesudah tak de hasilnya.. rezeki tak datang bergolek tau..

 

 

 

MASIH ADAKAH ORANG NAK BELI DENGAN KITA??

 

Kenapa kak zura masih lagi setia dalam bisnes ini?? JAWAPANNYA CUKUP MUDAH.. kerana masih banyak permintaan untuk membeli produk ALPHA LIPID SD2 dan ALPHA LIPID LIFELINE walaupun dah 5 tahun produk di pasaran… KENAPA??? PASAL PRODUK INI TERBUKTI BERKESAN DAN RAMAI YANG BERPUAS HATI BILA MENGAMALKAN PRODUK KAMI INI.. Jadi kak zura rasa, tak perlu anda semua risau kalau dah ramai orang yang jual produk ni kat luar sana, sedangkan hampir 17juta penduduk Malaysia mengalami masalah obese/gemuk.. ramai nyaaaaa orang gemuk kat Malaysia nih.. masih luas lagi pasaran untuk kita kembangkan bisnes ini.. jangan bagi alasan kata dah tak de sapa nak jual dah.. tu belum masuk luar negara.. entah berapa billion manusia yang obese dan gemuk.. So, apa yang perlu anda lakukan sekarang adalah hanya sekadar berkongsi dengan kawan-kawan tentang produk ini melalui facebook dan blog.. senang je, online je.. takyah ada kedai-kedai…

 

 

 

LUBUK EMAS DALAM BISNES ALPHA LIPID SD2

 

Kak zura sekarang dah berjaya bantu ramai surirumah dan ibu-ibu tunggal yang berpendapatan RM12,000-RM5,000 sebulan.. Dan ramai yang buat secara partime pun dapat RM30,000-8,000 sebulan.. tu partime.. kalau yang fulltime tuh tak tau nak cakap apa lagih.. sekarang nih, matlamat kak zura nak bantu lagi ramai yang nak ada simpanan.. Cuba you all tengok akaun bank anda semua, berapa RM dapat anda simpan setiap bulan?? berapa RM dapat you all bagi pada mak dan ayah setiap bulan?? rasanya dapat je gaji, terus habis kena bayar hutang-hutang.. betul tak?? dan terpaksa hutang lagi dengan guna credit card.. betul tak??? JANGAN NAK MENIPU LAH… PASAL SEMUA TU KAK ZURA DAH LALUI… KAK ZURA DAH TAHU SEMUANYA.. DAH RASA PERIT BILA TAK DE DUIT.. Sekarang ni lah masanya untuk anda bertindak dan buat keputusan segera….!!!!

 

 

 

PAKEJ-PAKEJ UNTUK YANG NAK MULAKAN PERNIAGAAN KAK ZURA DAH SEDIAKAN… PILIH JE YANG MANA ANDA MAMPU BUAT.. boleh rujuk di laman web kak zura di link kat bawah ini:

 

BAGAIMANA NAK MULA BISNES DENGAN ALPHA LIPID SD2??

 

 

 

YANG BERMINAT NAK JUMPA KAK ZURA BOLEH CALL.. KITA DISKUS APA PERANCANGAN YOU ALL NANTI.. YANG TAK TAHU MACAM MANA NAK START PUN, KAK ZURA BOLEH AJAR CARA-CARA DIA..

 

call kak zura 012-2777396 / 019-3197976

email: hazurahb@gmail.com / hazurahb@unifi.my

facebook: Hazura Hashim Bani

facepage (please klik like): Dragon Lady Hazura kurus dan cantik alpha lipid sd2