Kita dah masuk bulan okt.. tinggal 3 bulan sahaja lagi utk kita hampir kepada penghujung 2012.. DAH KURUS KE BELUM?? DAH PAKAI BAJU SAIZ M KE BELUM?? DAH DAPAT EXTRA DUIT KE BELUM?? DAH BAGI DUIT PADA IBUBAPA KE BELUM?? DAH SEDEKAH KE BELUM?? AZAM AWAL TAHUN 2012 DAH TERCAPAI KE BELUM?? Semua itu menjadi persoalan dalam fikiran kita semua.. APAKAH TINDAKAN YANG TELAH ANDA LAKUKAN SEMUA??

 

Sejak kak zura tunjuk gambar cek RM84k yang kak zura terima baru-baru ini, ramai yang mula hubungi kak zura.. Ramai yang dah yakin dengan produk alpha lipid sd2 dan ada juga yang terpaksa buat bisnes bila ramai kawan tegur dah kurus. Tapi disebalik kejayaan itu, ada juga yang memperkecilkan kak zura dengan menghantar email yang tak menyenangkan.. tapi kak zura akur kerana orang yang gagal dalam hidup dan berfikiran negatif akan mempersendakan kejayaan seseorang.. bukannya nak bagi semangat untuk bersama-sama maju.. pelikkan??

 

Kak zura asal memang tak pandai bercakap.. tak pandai nak yakinkan orang.. tapi berkat tunjuk ajar daripada Sifu Nik Hafiz, beliau adalah mentor kak zura yang banyak mengajar kak zura erti usaha dan niat serta matlamat utama kenapa buat bisnes ini..

 

Oleh kerana kak zura banyak sangat menerima pertanyaan BAGAIMANA NAK MULA BISNES DENGAN GROUP DRAGON LADY HAZURA?? Kak zura akan cuba explain apa yang perlu anda lakukan..

 

Sekiranya anda berminat untuk buat bisnes ini, kak zura nasihatkan supaya terus menjadi PENGEDAR (SUPERVISOR) bukan hanya jadi ahli biasa.. apa-apa bisnes pun perlu keluarkan modal.. perlu ada barang.. contoh, takkan nak jual goreng pisang, tunggu orang order dulu baru nak beli pisang dan minyak goreng.. yang pasti customer terus lari cari penjual lain.. jadi sama je dengan apa-apa perniaggan yang nak kita buat.. untuk mulakan bisnes kita kena ada barang yang nak dijual.. JADI KAK ZURA SARANKAN YOU ALL AMBIK JE TERUS 30TIN ALSD2.. jangan risau, setakat ini yang mana join bawah bimbingan kak zura, 30tin tuh tak sempat nak simpan bawah katil.. produk laris macam goreng pisang panas.. 30tin memang sekejap je habis dan tak akan cukup..

 

Untuk yang tidak mempunyai modal yang banyak, boleh juga mulakan bisnes ini dengan 12tin dulu, dan kalau boleh cuba cukupkan 30tin tu dalam masa sebulan. kak zura ada sistem dan fomula yang boleh bantu anda capai dan dapat RM5k sebulan atau RM30k sebulan.. tapi nak kena usaha extra lah sikit berbanding dengan mereka yang ada modal untuk beli 30tin sekaligus..

 

 

 

KENAPA PERLU JADI SUPERVISOR?? KELEBIHAN??

 

  1. Rebet kekal maksimum (25%) sampai bila-bila..

>>> iaitu rebet dalam RM 25 per Tin – Pendapatan tetap bagi setiap jualan

 

  1. Bonus Rangkaian Maksimum (16%) – untuk 4 level

 

  1. Once dah jadi supervisor, kita dah layak untuk terima royalti setiap 6 bulan sekali..

>>>Perbezaan kami dengan syarikat-syarikat lain ialah, anda dibayar tunai di dalam beg atau uncang mengikut kategori.

>>>Pengiraan jumlah jualan anda(PV) dan kumpulan(GV) akan dikira untuk dapat Royalty setiap 6 bulan.

>>>Bonus Royalti (2% – 4%)

 

  1. Pendapatan bila jadi Supervisor dalam linkungan RM 240 hingga RM 1000 sebulan.

 

 

 

BAGAIMANA NAK JADI SUPERVISOR?? PROMOSI TERBARU OKTOBER 2012

 

PROMOSI SLIM DAN BUAT DUIT..$$$$

  1. Harga 30tin ALSD2 = RM4,560.00 termasuk keahlian seumur hidup (BAYARAN BOLEH DIBUAT DENGAN CASH ATAU CREDIT CARD)
  2. FREE 2 kotak ketostik
  3. FREE 10 biji shaker
  4. FREE 10 biji buku panduan ALSD2
  5. FREE cooler bag
  6. FREE flip chart untuk bisnes dan produk
  7. FREE 1 bunting ALSD2
  8. FREE 100 keping pamplet ALSD2 untuk diedarkan
  9. FREE Postage / penghantaran
  10. Bonus max 25% seumur hidup (bonus permulaan terima RM240)
  11. Special coaching untuk yang betul-betul nak berjaya

 

** PROMOSI INI TERHAD KEPADA 20 ORANG SAHAJA.. PROMOSI INI BERMULA 3HB OKT-29HB OKT SAHAJA…

 

 

 

Kak zura akan jelajah Malaysia oktober ini khas untuk berjumpa dengan wakil-wakil pengedar yang betul-betul berminat… nantikan jadual-jadual road tour kak zura, akan di update setiap minggu dalam fanpage serta facebook..

 

KAK ZURA (012-2777396 / 019-3197976)

email: hazurahb@gmail.com / hazurahb@unifi.my

Facebook PAGE: Dragon Lady Kurus Dan Cantik Alpha Lipid SD2

Facebook: Hazura Hashim Bani