Salam ceria buat semua..  banyak email dan sms yang kak zura terima setiap hari yang berminat untuk mencuba produk ALPHA LIPID SD2.. dan ramai juga yang nak berjinak-jinak untuk buat bisnes bersama kak zura.. ada yang nak buat secara partime dan ada juga suri rumah yang nak bantu suami untuk dapat extra income..

 

Kak zura happy sangat bila ibu-ibu tunggal dan surirumah yang nak mengubah nasib mereka.. Macam kak zura sendiri.. memang tak suka minta duit daripada suami.. dan bukannya kak zura nak eksyen, tapi sekadar bagi semangat kepada semua, pendapatan kak zura dalam bisnes ini 10x ganda lebih banyak daripada suami.. Sekurang-kurangnya, hidup kak zura dan anak terjamin jika kami hilang mata pencarian..

 

TESTIMONI: Dr Zatil – turun 16kg dalam 6 minggu..

 

Kak zura mengenali Dr Zatil bila beliau nak membeli produk Slim Diet 2 pada tahun 2011 dan pada mulanya dia tak pernah berminat untuk buat bisnes.. kami tak pernah berjumpa dan hanya kenal melalui telefon sahaja.. Dalam masa 6 minggu saja dia dapat turunkan berat badan sebanyak 16kg.. bila nampak perubahan pada diri dia, mulalah teman-teman bertanya.. Daripada situ lah dia mula berkongsi pasal keberkesanan produk ALPHA LIPID SD2 dengan teman-teman.. YANG SERONOKNYA.. DIET TANPA BERLAPAR…

 

Dr Zatil dan group adalah di bawah bimbingan kak zura.. Ramai antara kami yang berjaya mendapat pendapatan 5 angka dalam jangka masa yand cepat.. Dr Zatil terpaksa mula aktif awal tahun 2012 bila mendapat banyak permintaan produk dan ada juga yang nak bersama-sama kami mencari extra income.. PRODUK MEMENG HABIS.. KAK ZURA SENDIRI BOLEH JUAL SERIBU TIN SEBULAN.. ONLINE JE , TAK YAH ADA KEDAI..

 

Di bawah ini contoh cek yang terbaru beliau terima sebelum raya hari tu.. hampir RM12,000 buat secara partime je..  JELESSS TAK????

 

NAK BUAT DUIT????

Sekiranya  masih tercari-cari bagaimana nak buat duit yang banyak dan cepat.. jangan teragak-agak lagi.. kak zura akan bimbing sampai anda berjaya.. Bila anda dah melabur dan memberi sepenuh komitmen, adalah menjadi tanggungjawap kak zura untuk pastikan anda berjaya dalam bisnes ini..

 

BISNES PRESENTASI – BISNES DAN PRODUK

16hb Sept 2012 (11.30am) – ahad : WISMA GETAH ASLI (depan KLCC), KUALA LUMPUR

 

BENGKEL BISNES ONLINE ALPHA LIPID SD2

22hb sept 2012 (10am) – sabtu : HOTEL SENTRAL JOHOR BHARU

 

BISNES PRESENTASI ALPHA LIPID SD2

29hb Sept 2012 (2pm) – sabtu : KING HOTEL, MELAKA

 

 

 

JOM JUMPA KAK ZURA….

 

Untuk mereka yang berminat nak jumpa kak zura personally boleh hubungi kak zura

019-3197976 / 012-2777396 (hazurahb@gmail.com / hazurahb@unifi.my)

 

FACEBOOK like: DRAGON LADY KURUS DAN CANTIK ALPHA LIPID SDII

FACEBOOK : HAZURA HASHIM BANI