Bagi memberi kesan yang lebih maksimum anda disarankan mengurangkan diet karbohidrat, berlemak dan menambahkan diet protein. Apabila badan kita kurang sumber2 ini, maka dengan semulajadinya pembakaran lemak yang disimpan dibadan kita akan dibakar oleh metabolisme badan. Kita juga memerlukan protein yang cukup untuk menggantikan sel-sel yang telah mati. sd2 akan bertindak sebagai catalyst atau penggalak pengurangan berat badan secara semulajadi dan ianya terbukti berkesan dan selamat.

 

Saranan saya disini, produk pelangsingan di pasaran memang terlalu banyak membuatkan kita selalu keliru dan rata-rata ingin kesan yang cepat. Yang penting adalah anda perlu bijak memilih dan pilihan anda haruslah yang selamat dan tidak memberi kesan sampingan. Apa2 pun disiplin diri dan kesetiaan kepada program adalah penting dan kuncinya..

 

Plan Yang Mudah Diikuti

 

Tiada peraturan rumit untuk dituruti dan anda dijamin mencapai keberhasilan yang diidam-idamkan. Ianya hanya semudah SATU, DUA, TIGA..

1) Campurkan 2 skup SD2 di dalam 200/250ml air sejuk dan digoncang di dalam shaker.

2) Kurangkan makanan berLEMAK dan berGULA.

3) Ambil 4 kali sehari (Wajib). Rasa Slim Diet 2 ialah Kacang Soya Pekat.

 

CARA MINUM HARI BIASA

** 4 kali sehari ialah 2 scoop sebelum sarapan, 2 scoop sebelum makan tengahari, 2scoop sebelum minum petang, dan 2 scoop sebelum makan. Selepas minum tuh boleh terus makan…. 4 kali sehari adalah wajib!! (Sekiranya selepas makan anda terlupa nak minum SD2 sebelum makan, boleh terus minum selepas makan, tidak menjadi masalah….)

 

CARA MINUM BULAN PUASA

** 4 kali sehari di bulan RAMADHAN atau di hari BERPUASA ialah, sebelum makan sahur, ketika berbuka puasa sebelum mengambil juadah, selepas isyak/terawih, dan akhir sekali sebelum masuk tidur. 4 kali sehari adalah wajib!!

 

SELAMAT MENCUBA….