Hari ini kak zura happy sangat-sangat… ramai yang hubungi kak zura pasal nak cuba turunkan berat badan.. insyallah selagi terdaya kak zura nak cuba bantu siapa saja yang bercita-cita untuk turunkan berat badan tuh.. selagi lagi kak zura nak bagi tahu, produk Alpha Lipid SDII dan Slim Diet 2 adalah selamat untuk ibu-ibu yang menyusukan bayi, jadi tak perlu risau kerana produk kami adalah daripada protein soya semata-mata tak de ubat-ubat dalam kandungannya..

DEEVA ANGGUN… memang cukup meletup seperti tuan empunya badan.. kak zura kagum dengan kesungguhan beliau untuk turunkan berat badan.. Kak zura bertemu dengan deeva pada bulan feb 2012.. pada waktu itu dia hanya membeli 4tin slim diet 2 yang asalnya nak cuba kurus.. selepas 2 minggu beliau mencuba produk ini, berat badannya turun sebanyak 4kg.. perubahan yang paling ketara adalah shape badannya yang semakin mengecil.. selepas sahaja Deeva post gambar sebelum dan selepas dalam facebook, dalam masa 2 hari sahaja sebanyak 40tin SD2 telah terjual!!!! tu yang kak zura cakap Deeva Anggun yang meletupsss…

 

 

Testimoni Deeva Anggun: berat asal 85kg dan sekarang telah mendapat berat 66kg dalam masa 2 bulan sahaja.. sekarang nih, beliau yang asalnya nak kurus tapi sekarang terpaksa buat bisnes bila bertambah order dariapda customer setiap hari.. sebulan sahaja jualannya mencecah 230tin. Target beliau untuk membantu lagi ramai yang nak turun berat badan sebelum hari raya.. Kalau anda tengok gambar fokus kepada kulit muka beliau cukup berbeza sekali selepas mengamalkan SD2.. kulit muka bertambah gebu, cantik dan licin.. SEMAKIN ANGGUN!!!

Bukti dah ada.. dengan bisnes online iaitu facebook, twitter, blog atau website sahaja anda mampu menjana pendapatan RM3,000-RM30,000 sebulan bergantung kepada usaha dan kerajinan anda semua.. kak zura telah membantu Deeva berjaya untuk mendapat extra income dalam masa yang singkat, jadi tidak mustahil untuk kak zura membantu anda pula..

Untuk warga Johor dan SingaporeĀ – Jom join Kelas santai-santai cantik dan kurus bersama ALPHA LIPID SDII dan pelajari bisnes online oleh kak zura di Hotel Sentral JB (Naza Tallya Hotel) pada hari Sabtu 16hb Jun 2012 (2.30-5pm). Datanglah beramai-ramai untuk ketahui rahsia turun berat 2-5kg dalam seminggu dan cara untuk menjana pendapatan RM30k dalam masa sebulan/4 bulan melalui bisnes online sahaja. Masuk adalah percuma.. Call kak zura kalau nak datang tau..

Jika anda dah banyak kali gagal, tak kira lah nak kurus ke atau dalam bisnes ke, Kak zura akan pastikan anda berjaya kali ini. JADIKAN BISNES ALPHA LIPID SDII INI ADALAH YANG TERAKHIR SEKALI.. Bagi mereka yang berminat nak jadi wakil pengedar boleh hubungi kak zura 019-3197976 / 012-2777396 (hazurahb@gmail.com)

BUAT KEPUTUSAN HARI INI JUGAK… SEMAKIN LAMBAT ANDA BUAT TINDAKAN, SEMAKIN LAMBAT UNTUK ANDA BERJAYA.. KAK ZURA BUKA PELUANG INI KEPADA IBU-IBU TUNGGAL DAN SURI RUMAH ATAUPUN SESIAPA SAHAJA YANG DAH BOSAN NAK KERJA DAN NAK HABISKAN MASA DENGAN ANAK-ANAK DIRUMAH..