Open house dah pun tamat minggu lepas.. kita pun dah habis bulan syawal… kak zura terima banyak panggilan telefon, sms dan email daripada mereka yang berminat untuk turunkan berat badan. Mereka ingin mencuba SLIM DIET 2.. Ramai juga yang menghubungi kak zura daripada luar Kuala Lumpur seperti Melaka, Kedah, Johor, Kelantan, Sabah, Sarawak serta Brunei dan Singapore.. Yang amat mengecewakan kak zura masih belum ada lagi agen atau wakil-wakil pengedar di seluruh Malaysia.. Setengah daripada mereka yang ingin mencuba SD2 nak berjumpa personally dengan kak zura untuk minta khidmat nasihat dan tips-tips nak turunkan berat badan dengan cepat dan selamat.. sungguh menduka citakan kerana kak zura tinggal di Kuala Lumpur.. jadi tak dapat lah nak berjumpa mereka yang tinggal jauh-jauh..

 

Dengan itu, kak zura ingin menyeru kepada mereka yang betul-betul berminat untuk menjadi wakil pengedar di seluruh Malaysia, hubungi lah kak zura sekarang.. disamping itu ini juga dapat membantu mereka yang ingin mendapatkan extra income. Apa yang kak zura boleh kata, untuk mendapatkan RM3,000 – RM5,000 sebulan cukup mudah.. KENAPA MUDAH?? Kerana ramainya orang yang nak kurus di luar sana.. seperti yang kita ketahui hampir 60% penduduk Malaysia mengalami obeseti.. Jadi peluang kita amatlah luas.. peluang kita untuk membantu mereka yang gemuk kembali sihat dan lansing amat luas.. Jika anda dapat baca testimoni-testimoni dalam blog kak zura tuh, telah terbukti ramai yang telah berjaya menurunkan berat badan dengan cepat dan selamat.. dan yang dah berhenti minum 5-6 bulan pun tak naik berat kerana kami telah diajar untuk mendisiplinkan diri dengan cara pemakanan yang sihat walaupun dah berhenti minum slim diet 2..

 

KAMI MENAWARKAN 25% BONUS JUALAN, 2X SETAHUN BONUS TAHUNAN, PAKEJ PERCUTIAN PERCUMA SEBANYAK 2X SETAHUN..  SERTA BANYAK LAGI TAWARAN-TAWARAN HEBAT KEPADA MEREKA YANG DAPAT MENJADI WAKIL-WAKIL PENGEDAR KAMI

 

AGEN SELURUH NEGERI DIPERLUKAN SEGERA…

HUBUNGI KAK ZURA 019-3197976 / 012-2777396 (hazurahb@gmail.com /hazurahb@unifi.my)

http://slimdiet2.org