Salam sejahtera dan salam sayang buat semua pembaca…

Seronoknya harini…

TODAY MALAYSIA… TOMORROW THE WORLD…

Kak zura adalah seorang surirumah sahaja… sebelum ini kak zura cuba mendapatkan extra income dengan menjual kueh mueh, biskut, kek dan frozen food… tapi tak lah dapat banyak untung, setakat untuk beli lipstik dan bedak tu boleh lah.. sebagai seorang surirumah yang tidak ada kerjaya, amatlah penting untuk kita mempunyai simpanan sekiranya berlaku apa-apa dalam keluarga.. anak-anak adalah tanggungjawab kita.. kalau kita susah, ramai kawan-kawan yang akan lari.. adik beradik pun akan benci.. tu yang amat mengecewakan.. jadi tak yah susahkan orang lain.. kita usaha sendiri cari duit banyak-banyak..

Dalam bisnes ini kak zura sudah mencapai pangkat yang paling tinggi iaitu pangkat Diamond Executive dalam tempoh yang cukup singkat, iaitu dalam masa 10 bulan sahaja.. . Dengan berkat kesungguhan untuk berjaya kak zura dapat mengecapi pendapatan sebanyak RM5,000 dalam masa 5 bulan sahaja.. tanpa di sangka, syukur yang amat sangat, kak zura terpaksa menerima income sebanyak RM20,000-RM40,000 tiap-tiap bulan..

Kak zura bernasib baik kerana dapat berpeluang untuk belajar dan memberikan idea-idea bagi meningkatkan lagi perniagaan dalam Malaysia serta luar negara bersama-sama leader-leader yang lain.. Petang tadi kami mendapat persetujuan daripada pihak pengurusan bagaimana untuk membantu ramai lagi rakyat Malaysia terutamanya surirumah yang ingin menjadi lansing, cantik dan kaya… Peluang yang ada ini kak zura harap janganlah kita sia-siakan.. Bukan senang untuk kita buka perniagaan ke luar negara.. Tapi melalui bisnes ini anda mampu untuk membuka pasaran ke seluruh dunia dengan modal yang kecil.

 

BERITA BAIK: PROMOSI OKTOBER 2011

1) Keahlian percuma kepada yang membeli 3 tin alpha lipid, hanya bayar RM450 sahaja.. kalau setin RM180

2) Keahlian percuma kepada yang membeli 4 tin slim diet 2, hanya bayar RM432 + free shaker.. kalau setin RM144

3) Promosi membeli 6 tin slim diet 2, hanya bayar RM648 + free shaker + free ketostik

4) Peluang untuk yang ingin membina bisnes atau menjadi wakil pengedar di seluruh Malaysia… bolehlah membeli minima 12tin slim diet 2 dengan hanya membayar RM1296 + dapat free website daripada syarikat untuk berpeluang meluaskan lagi pasaran bisnes online ke Indonesia, Thailand dan India secara percuma..
(personal coaching akan kak zura berikan kepada mereka yang betul-betul berminat untuk mendapat pendapatan RM2,000-RM5,000 sebulan dalam masa 4 bulan sahaja.. cukup mudah…)

AGEN SELURUH NEGERI DIPERLUKAN SEGERA…

 


HUBUNGI KAK ZURA 019-3197976 / 012-2777396 (
hazurahb@gmail.com/hazurahb@unifi.my)
http://slimdiet2.org