Susah Ke Diet Dengan SD2?

Jun 08, 10 Susah Ke Diet Dengan SD2?

Saya selalu didatangi dengan soalan seperti di atas. Selain itu ada yang bertanya :

  1. Apa pantangnya?
  2. Macam mana cara makannya?
  3. Cerewet tak diet dgn SD2 ni?

 

Dah nama pun diet, mestilah ada pantang kan..kalau tak diet belasah semua tu tak dipanggil diet pulak.. Semasa kita sedang berdiet dgn bantuan SD2 ni pantangnya cuma:

  1. Karbohidrat – semua makanan berasaskan karbohidrat (nasi/ mee/ roti/ kek/ kuih-muih etc) semua kena elak dulu.
  2. Gula – Tolong tinggalkan yang manis2 semasa berdiet sbb gula ni punca terjadinya lemak..Gula pun boleh datangkan penyakit kan? 😉
  3. Teh/Kopi – Teh dan kopi ni akan mengganggu proses pembakaran lemak. Kopi boleh membangkitkan selera makan kita. Jadilah pecinta air suam/biasa masa sedang berdiet ni.
  4. Buah-buahan – Kenapa buah2an tak boleh makan? Ada diterangkan pada http://slimdiet2.org

 

Mcm mana cara dietnya:

 

Ok mudah sgt. As easy as 1 , 2, 3…..

  1. Dalam sehari kita wajib shake SD2 EMPAT kali sehari – pagi / tengahari / petang / malam
  2. Lepas tu jangan ponteng untuk MAKAN tiga kali sehari.
  3. WAJIB minum air kosong minimum 2 liter sehari

 

Apa yang kita boleh makan?

 

Sebaik2nya makan lah lebih protein. Anda boleh makan apa saja selain dari yang saya senaraikan diatas. Teringin nak makan ayam KFC..silakan takder masalah..5 ketul pun boleh..asal tinggalkan kulitnya.

 

Cerewet ke? Tepuk Dada tanya Lemak anda? Masih sayang pada lemak-lemak dlm badan anda itu??? Kalau anda serius untuk kurus inilah jodoh anda. SD2 ~ TERBAIK!!!

Hubungi Kak Zura untuk maklumat lanjut 019-3197976 atau layari https://alphalipidnewimage.com

VN:F [1.8.5_1061]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.8.5_1061]
Rating: 0 (from 0 votes)

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.