Salam satu malaysia.. juga rakan-rakan di Brunei, Singapore, Indonesia serta di mana saja anda berada…

 

Petang tadi temankan anak kak zura ke birthday party kawan dia, sajalah nak ambil gambar.. terkejut jugak bila tengok gambar semakin lansing.. Kak zura ada jugak jumpa kawan-kawan sebelum ni, ramai yang tegur kata kak zura semakin kurus, padahal berat tak nak turun dah.. kak zura pun dah malas nak timbang berat pasal berat dah maintain gitu je.. tapi yang herannya, kenapa baju lama semakin longgar.. badan juga tak menggeleber masa diet dengan slim diet 2.. syok je rasa bila badan semakin kurus dan lansing…

 

Malaysia sekarang nih musim “sale”.. jualan murah selama sebulan.. rasanya berlanjutan sampai ke Hari Raya.. Mentang-mentanglah semalam dah dapat bonus hasil jualan slim diet 2.. alhamdulillah… banyaklah dapat.. so, petang tadi terus gi shopping kat Jaya Jusco.. Konon-konon nak beli perfume favourite kak zura yang dah habis.. skali bila tengok jualan murah, terus tak tahan nak bershopping.. adusss… tak pasal-pasal beli baju 2 helai.. alasan reward myself lah pasal bekerja keras dalam bisnes nih..

 

Untuk mereka yang teringin nak bergaya sakan raya ni, nak pakai baju kebaya nyonya ke bestkan?..tapi kadang-kadang bentuk badan kita yang menghalang kita untuk bergaya.. dengan lemak terbonjol sana sini..ish, menyesakkan pemandangan.. tapi dengan diet SD2, anda semua sempat lagi hapuskan lemak-lemak tu sekarang dan pada bulan puasa ni. Kita masih ada masa 1 bulan setengah lagi menjelang hari raya.. Percayalah dengan  syarat, kurangkan karbo dan gula, lebihkan makan lauk dan minum slim diet 2 sebanyak 2 scoop  4x sehari…. insyallahtercapai cita-cita anda semua untuk pakai kebaya nyonya..

 

Peluang untuk mereka yang nak turun berat badan masih terbuka luas.. kak zura seronok sangat kalau dapat bantu mereka yang betul-betul nak turunkan berat badan..  Jangan lepaskan peluang anda untuk ikuti PROGRAM KEKAL KURUS DAN SIHAT SEPANJANG HAYAT selama 2 hari pada 23 dan 24hb julai nanti.. Kami akan ajar anda bagaimana nak turun berat tanpa berlapar dan yang paling penting bila dah turun tu, macam mana nak maintain walaupun dah berhenti amalkan slim diet 2.. cubalah luangkan masa anda 2 hari tersebut jika betul-betul berminat nak turun berat badan sebelum raya..

 

HUBUNGI KAK ZURA SEKARANG UNTUK BOOK TEMPAT (TERHAD KEPADA 50 ORANG SAHAJA)… hazurahb@gmail.com (019-3197976)

facebook add HAZURA HASHIM BANI