Salam 1 Malaysia… Selamat Tahun Baru 2012 kak zura ucapkan kepada semua pembaca blog kak zura ini..

 

Kak zura sejak akhir-akhir ni kekurangan idea untuk menulis atau update blog.. Ramai juga yang komen lamanya kak zura tak update blog.. entah lah kenapa.. mungkin mood holiday tuh masih ada.. ataupun.. mungkin busy dengan tugasan dan order produk-produk daripada customer yang tak henti-henti.. syukur alhamdulilah.. cuma kak zura terkilan kerana tak dapat kongsi peluang perniagaan ini dengan ada semua di luar sana… Hari ini sekali lagi kak zura ingin menyeru kepada anda yang minat untuk buat bisnes online tanpa ada kedai.. yang minat untuk dapatkan extra income.. ambilah peluang yang ada ini…

 

Kak zura banyak menerima sms, email dan panggilan telefon daripada customer seluruh Malaysia.. ada yang tak sempat kak zura nak hantar sendiri disebabkan oleh faktor jarak dan juga masa tak mengizinkan sampai ada yang merajuk.. Ada tempat-tempat yang dah ada wakil pengedar bawah jagaan kak zura, kak zura akan pass kepada mereka untuk jumpa customer personally..`Dengan kak zura berkongsi customer, peluang ini juga dapat diambil oleh mereka yang nak dapat duit extra.. kalau dapat rm2,000-3,000 cukup tak?? ataupun ada yang lebih bercita-cita tinggi.. kak zura boleh ajar bagaimana untuk dapat RM5,000 atau RM30,000 tiap-tiap bulan, dengan masa 4 bulan sahaja… Formulanya dah ada, cuma tunggu mereka yang berminat sahaja untuk kak zura kongsikan.. kak zura pun sudah ada 2,3 kawan yang inginkan cabaran untuk dapatkan RM30,000 sebulan dalam masa 4 bulan.. sekarang mereka dah masuk bulan ke2.. Insyallah dalam masa 3 bulan lagi impian mereka akan tercapai.. Semua rezeki daripada Allah, kita hanya mempu berusaha sahaja dan rezeki tak akan datang bergolek..

 

REBUTLAH PELUANG YANG ADA…  Kak zura akan pastikan anda berjaya dalam bisnes ini, kita mulakan tahun 2012 dengan AZAM BARU NAK CANTIK, KURUS DAN KAYA… sanggupkah anda nak sahut cabaran ini?????

 

Oleh kerana sambutan amat menggalakkan, kak zura ingin teruskan lagi pakej seperti dibawah:

 

PAKEJ PENGGUNA (1 bulan):

4tin SD2 + 1tin Fibermax + free shaker + keahlian seumur hidup = RM592 / RM640 (Sabah & Sarawak)

 

PAKEJ PENGEDAR:

12tin SD2 + free shaker + free ketostik + free website (untuk bisnes online) + keahlian seumur hidup + bonus RM94 = RM1,346 / RM1,440 (Sabah & Sarawak)

 

AGEN SELURUH NEGERI DIPERLUKAN SEGERA…!!!!!! JOM BUAT DUIT ONLINE…

 

HUBUNGI KAK ZURA 019-3197976 / 012-2777396

(hazurahb@gmail.com / hazurahb@unifi.my)

http://slimdiet2.org