Biar Kak Zura terangkan bagaimana ia berlaku mengikut tempoh sebulan

1) MNGGU PETAMA
Bila dah lama gemuk, bukan senang nak turun “kg” kan. Ada yang gemuk air. Ada yang betul-betul gemuk lemak. Dan ada pulak, gemuk kedua-duanya sekali. So pada minggu pertama ini, lebihan air dan toxin akan dibuang. Sebab tu lah kalau orang yang gemuk air, bila menggunakan Alpha Lipid SD2 (alsd2) kita akan lihat terlalu cepat kgnya turun, ada yang sampai 15kg seminggu! Air yang banyak dalam badan adalah tidak baik, kerana ia juga boleh menyebabkan jangkitan kuman dan sesak nafas.

2) MINGGU KE 2 –
Pada minggu kedua alsd2 mula memecahkan lemak tepu tanpa mengganggu otot-otot. Bukanlah satu perkara yang mudah nak pecahkan lemak yang dah berkurun berkumpul dalam badan kita ni. Ia akan mengambil masa berminggu-minggu. Tapi dengan adanya Alpha Lipid Slim Diet 2, proses itu akan dapat dipercepatkan lagi insya-Allah..

3) MINGGU KE 3 –
Pada minggu ketiga lemak tepu dan lebihan air itu akan dibuang secara berperingkat. Ini adalah supaya badan kita tidak menghadapi satu kejutan. Bayangkan la bila dah lama gemuk tiba-tiba nak jadi kurus (macam orang pindah rumah lah, bukan senang nak angkat suma barang keluar rumah, mesti mengambil masa kan?. Dan pada masa ini lah alsd2 memainkan peranan penting bila segala vitamins-vitamins diganti balik kepada apa yang hilang dari badan kita.

4) MINGGU KE 4 –
pada minggu ke 4 ini lah kita biasa melihat perubahan ketara kepada penguna Alpha Lipid SD2 (ALSDII), badan lansing, kulit cerah, berseri dan cantik. Mana taknya kebanyakan toxin dan lebihan air telah dibuang. Lemak-lemak pula telah diganti dengan otot pejal, supaya lemak tepu tidak senang untuk bertapak di situ lagi lain kali.

Oleh sebab itulah kebanyakan pengguna alsd2 yang telah menggunakannya paling kurang sebulan (iaitu pakej lengkap) akan susah untuk menjadi gemuk semula. Otot-otot mereka telah menjadi kemas kembali, lain perkataan biasa orang sebut ialah, dah jadi fit!!!!

Pertama sekali:
Anda perlu kurangkan karbohidrat dan makanan/ minuman manis
 Badan anda ada 2 sumber tenaga:
Makanan yang anda makan dan lemak dalam badan anda

Apabila karbohidrat tiada:
Badan akan membakar lemak dalam badan anda sebagai sumber tenaga
 Alpha Lipid SD2 pula akan berfungsi sebagai:
‘Booster’ (pemangkin) untuk meningkatkan tahap metabolisma anda
 Jadi, kadar pembakaran lemak oleh badan anda akan turut meningkat!
Secara mudahnya…
Alpha Lipid SD2 = Metabolisma Badan Tinggi, Pembakaran Lemak Tinggi, Berat Badan Turun Dengan Cepat!
Formula kandungan ALSD2 seperti:
Ekstrak Daun Teh Hijau, Serat, Alpha Lipid dan Protein inilah yang menjadi rahsia kepada kesan penurunan berat badan anda.
 Malahan, lemak anda dibakar secara:
Semulajadi, selamat dan bukan secara paksaan!

*Disclaimer: Kadar penurunan berat badan anda mungkin berbeza daripada individu lain kerana tahap metabolisma badan setiap individu adalah berbeza mengikut jantina, umur dan kecekapan sistem badan.

Dari segi kesan sampingan, ALSD2 tidak memberi kesan kepada kesihatan anda. Tetapi, bagi sesetengah individu yang berpenyakit kritikal, ibu mengandung atau yang alah terhadap soya, sila baca di ruangan soal jawab (FAQ) di sini.