Salam ceria untuk semua.. Kak zura amat teruja kerana mendapat banyak sambutan daripada pembaca blog kak zura yang berminat untuk menjadi wakil pengedar seluruh Malaysia.. Kak zura sangat happy kerana dapat membantu kawan-kawan yang memerlukan extra income untuk membantu suami dan keluarga.. sekarang ni semua barang mahal.. semua barang naik harga.. dengan itu tanggungan kita juga bertambah.. Dengan sedikit wang yang diterima daripada bisnes ini, dapatlah kita meringankan bebanan yang ada..

Hari ahad lepas kami telah mengadakan bisnes presentation di Wisma Getah Asli (depan KLCC) pada jam 11.30am. Kak zura amat teruja bagaimana Puan Kartini yang hanya seorang suri rumah yang asal berat badannya 93kg, selepas menggunakan SLIM DIET 2 selama 3 bulan beratnya turun sebanyak 30kg.. Dengan perubahan dirinya itu, tak semena-mena beliau terpaksa buat bisnes kerana ramai kawan yang terkejut dan teruja bila Puan Kartini dah kurus dan cantik.. Beliau mendapat banyak order dan dengan itu sebagai seorang suri rumah terpaksa menerima pendapatan hingga RM11,000 sebulan.. hebat sungguh!!!! Cuba anda hayati sendiri testimoni Puan Kartini bagaimana kesusahan dan kecekalan beliau yang membolehkan beliau berjaya dengan cemerlang dalam youtube dibawah..

KLIK DI SINI: Endorsement emerald ->  http://youtu.be/MGzQsJEMAFc
Seperti kak zura juga, hanya seorang suri rumah, dengan produk SLIM DIET 2, ALPHA LIPID dan BIO-REJUV yang cukup hebat ini, kak zura hingga sekarang masih lagi menerima pendapatan sebanyak RM20,000-30,000 sebulan.. memang pada asalnya kak zura tak percaya.. tapi bila dah duit masuk tiap-tiap bulan dalam akaun terpaksalah percayakan?? heheheee… syok sungguh..Hari ini, kak zura ingin menyeru kepada SURIRUMAH DAN IBU-IBU TUNGGAL yang ingin mendapat pendapatan extra untuk menyara anak-anak dan membantu keluarga, jangan lepaskan peluang yang ada ini.. Cubalah anda susah sekejap sahaja, keluar daripada kepompong anda itu, hanya untuk mendapat nikmat yang tak terhingga daripada Allah s.w.t.. Insyallah, dengan segala ilmu yang kak zura ada ini, kak zura pasti akan membantu anda semua sehingga berjaya…

 

 

UNTUK MEREKA YANG BERMINAT HUBUNGI KAK ZURA SECEPAT MUNGKIN.. KITA ATUR STATEGI BAGAIMANA UNTUK MENDAPAT RM5,000-RM30,000 SEBULAN DALAM MASA 4 BULAN DENGAN MODAL PALING SEDIKIT….
Anda boleh rujuk kepada jadual-jadual road tour yang kak zura akan hadiri sepanjang Januari ini.. Kita jumpa disana ya??

Kak zura 019-3197976 / 012-2777396 (hazurahb@gmail.com / hazurahb@unifi.my)
http://slimdiet2.org