Salam buat semua pengguna Slim Diet 2 dan untuk mereka yang baru nak mencuba dan tercari-cari produk untuk menguruskan badan…

 

Kak zura baru pulang dari BP malam ni di Wisma Getah Asli, Jln Ampang KL.

Di sini kak zura ingin berkongsi kisah testimoni seorang pengguna SD2 (Slim Diet 2) yang tampil ke depan pentas menceritakan pengalaman beliau.

 

Puan Roslina menyatakan berat badan beliau sebelum menggunakan SD2 ialah 82kg.

Selepas menggunakan SD2 selama seminggu, beliau berjaya turun 12kg!

Pada mulanya rakan beliau datang ke rumah beliau ingin membantu beliau turunkan berat badan beliau. Oleh itu rakan beliau telah “memaksa” beliau ambil 6tin SD2.

 

Oleh kerana kawan, maka Puan Roslina ambillah juga SD2 tu, tapi beliau sendiri belum minum SD2 tu, sebab belum yakin lagi.

Anak perempuan Puan Roslina yang agak obese, telah mencuba produk SD2 tersebut dan dalam masa 3hari. Nampak perubahan yang nyata terutama di tengkuknya dan nampak lebih kecil.

 

Maka dengan itu Puan Roslina rasa teruja untuk memulakan diet SD2. Tanpa ragu-ragu lagi beliau berjaya turunkan berat badan sebanyak 12kg dalam masa seminggu!

 

Sebenarnya sebelum ini suami Puan Roslina memang mahukan beliau kelihatan ramping dan slim sebab suaminya sanggup berbelanja lebih rm10,000 dengan memasuki program pelangsingan badan yang terkemuka, tapi malangnya hanya turun 2kg sahaja.

 

Sejak Puan Roslina mengalami badan obese beliau sering mengalami banyak masalah kesihatan seperti sakit lutut, migraine, dan lain-lain lagi.

 

Alhamdulillah sekarang ini selepas hilang 12kg, badan beliau bertambah sihat, migraine sudah tidak ada, sakit lutut dah takde malah beliau kini boleh memakai sepatu tumit tinggi semula, Jika dulu sewaktu berat badan 82kg, beliau tak boleh pakai sepatu kasut tumit tinggi sebab badannya terlalu berat, tapi kini dah BOLEH!

Alangkahnya nikmatnya kesihatan ini.

Saya menyeru kepada rakan-rakan yang masih lagi ragu-ragu untuk mencuba Sd2, maka anda perlu buat keputusan yang simple- just try it!

 

JANGAN TUNGGU LAMA-LAMA…

CALL HAZURA (019-3197976) HARI NI JUGA..