Salam buat semua rakan-rakan pembaca blog Kak Zura..

Syukur kepada Allah atas kurnia dan limpahnya… Kak zura diberi peluang skali lagi untuk menerima Royalti pada esok Sabtu 11hb Mei 2013.. Pada 6 bulan yang lalu sebanyak RM225,000 telah diberi oleh Syarikat New Image atas kerja keras yang kak zura lakukan dalam membina network dan membantu group untuk mendapat pendapatan yang lumayan serta bantu mereka yang nak turun berat badan dengan produk hebat kami iaitu ALPHA LIPD SLIM DIET II… Kali ni adalah beg duit yang ke10 bakal kak zura terima.. tak tahulah berapa yang akan dapat ini kalilah… hehehehe….

Pada hari tersebut, dikhabarkan produk ALSD2 SACHET akan dilancarkan dengan PROMOSI HEBAT PADA HARI TERSEBUT SAYA.. cabutan bertuah juga akan di beri kepada siapa sahaja yang hadir.. Kak zura ada tiket percuma untuk bagi kepada anda yang ingin hadir untuk dapatkan produk tersebut pada hari sabtu ini (esok)..

Jika ada yang berminat untuk BUAT TEMPAHAN DENGAN HARGA PROMOSI INI CALL KAK ZURA sebelum jam 11.00pm harini

Memang jimat!!!!

Teman-teman sekelian.. nak berjaya tu banyak caranya.. akan kak zura kongsikan dengan siapa sahaja yang berminat.. Insyallah dalam masa terdekat ini ada satu rahsia yang akan di kongsikan bersama.. TUNGGUUUUU… :)

 

ikhlas dari kak zura

 

NANTIKAN LAGI TIPS-TIPS MENARIK YANG AKAN KAK ZURA KONSIKAN KEPADA ANDA DALAM https://www.facebook.com/DragonLadyHazura