Adakah anda asyik hadapi masalah nak makan je.. asyik nak mengunyah je.. asyik teringat nak makan coklat je walaupun sebenarnya perut dah kenyang.. lebih-lebih waktu malam kalau lambat tidur.. perut mulalah rasa nak makan.. bila otak dok teringat pada makanan..

Bukannya tak boleh makan.. boleh.. tapi bila dah lewat malam, tak elok sebenarnya makan.. di post yang lepas pun kak zura ada kongsikan apa yang anda boleh makan jika lapar tengah malam.. boleh baca di link http://slimdiet2.org/2014/04/07/makan-lewat-malam-boleh-gemuk-ke/

Kak zura ada berita baik untuk mereka yang nak hilangkan ketagih makan malam.. Anda boleh cuba Attain CraveBlocker Bar.. sedap rasa dia.. ada 3 jenis yang anda boleh pilih..

 

Dengan menggantikan kudapan semasa anda atau menambah Attain Bar  ke dalam hidangan munasabah yang kecil, anda boleh membantu mengurangkan nafsu makan dan membuat pilihan pemakanan yang lebih bijak. Digabungkan dengan diet berkhasiat, ia menghasilkan pengambilan kalori rendah yang lebih ketara sepanjang hari dan seterusnya membawa kepada penurunan berat secara pintar, sihat dan tanpa perlu berlapar. Attain CraveBlocker Bar membantu mengawal kelaparan dan nafsu makan dengan lebih baik dengan mengambil kira dua sumber iaitu perut dan otak anda. Suatu pendekatan holistik yang diabaikan oleh diet yang terkenal. Rahsia Attain ialah menggunakan adunan bahan-bahan semulajadi yang sedang menunggu paten yang berfungsi dengan tubuh anda dalam mengawal kedua-dua sumber nafsu makan tersebut..

Untuk maklumat lanjut boleh hubungi kak zura 019-3197976

ikhlas,

Dragon Lady Hazura

Body Engineer

fanpage : https://www.facebook.com/HazuraHashimBani