Hehehehee.. saja terasa nak tulis tajuk yang seksi sikit.. entahlaaa.. sejak dua menjak nih asyik rasa sexy je.. maybe kerana BENGKEL MAKE ME GORGEOUS “POWER UP YOUR ENERGY POWER UP YOUR SEX” dah tak lama lagi, 8hb Feb 2014.. nak kena menjiwai watak untuk kongsikan dan bantu selesaikan masalah obesiti dikalangan wanita yang mana Obesiti boleh menyebabkan wanita menjadi dingin dengan suami mereka..

 

Emmm.. sebenarnya nak cerita pasal rumah idaman.. Dengan DUIT JUAL SUSU ni lah saya dah mempunyai 3 biji rumah banglo di Kota Bharu dan 1 biji rumah teres yang saya diami sekarang.. Panas, Hujan, Ribut, Petir semuanya saya harungi semata-mata untuk menyara keluarga.. Tak pernah kenal erti penat.. saya rasa seronok dan puas bila dapat bantu ramai di luar sana yang hadapi MASALAH BERAT BADAN dan yang hadapi MASALAH KEWANGAN.. MATLAMAT 2014 – saya ingin membantu 10,000 rakyat Malaysia dapatkan berat idaman mereka..

InsyaAllah dengan duit jual susu alphalipid sdii ini juga saya MENANAM SATU IMPIAN UNTUK MILIKI SEBUAH BANGLO..

 

 

Sekiranya ada di antara anda yang nak selesaikan hutang credit card dan bersihkan nama anda yang dah lama kena BLACKLIST DENGAN BANK.. Insyallah saya boleh bantu anda dengan cara paling mudah..

 

SMS/WHATSAPP [RUMAH SEXY] KE 019-3197976 untuk dapatkan khidmat nasihat PERCUMA

ikhlas,
Dragon Lady Hazura Hashim Bani

https://www.facebook.com/Juebaniaz
http://slimdiet2.org
http://hazurahashimbani.com
https://www.facebook.com/DragonLadyHazura