Salam sejahtera untuk teman-teman sekelian..

 

Selamat hari wanita kak zura ucapkan kepada rakan-rakan, ibu-ibu serta isteri-isteri di luar sana.. Kak zura ada berita terbaru untuk anda semua.. sepatutnya update blog pada awal-awal bulan lagi.. memang bz yg amat sangat sekarang ni.. tu pasal tak sempat nak update blog..

 

Untuk mereka yang masih tercari-cari produk untuk turunkan berat badan dan ingin mencuba produk SLIM DIET 2 kami ada satu promosi hebat untuk bulan mac sahaja…

 

HARGA ISTIMEWA BULAN MAC!!! * Sah sehingga 29/3/2012 sahaja…

 

HARGA NORMAL: SD2 (RM144/tin), Alpha Lipid (RM150/tin) dan Bio Rejuv (RM1460/set)

 

HARGA PROMOSI:

ALPHA LIPID – 3tin + free shaker + free keahlian = RM450

SLIM DIET 2 – 4tin + free shaker + free keahlian = RM432

BIO REJUV – 1set (7 item) + free bio rejuv travel pack (berharga RM270) + free keahlian + bonus RM96 = RM1,190

 

** Untuk dapat free keahlian wajib email pada saya fotocopi ic anda ke hazurahb@gmail.com / hazurahb@unifi.my atau boleh juga MMS gambar ic anda ke no hp saya 019-3197976… Jika tidak kami tak dapat memproses keahlian secara percuma tersebut

 

** UNTUK YANG NAK TURUN CEPAT ELOKLAH AMBIL SEKALI PAKEJ TAMBAHAN… 1 TIN FIBERMAX + 1 KETOSTIK = RM110 + RM20

 

Memang best kan?? banyak tu yang anda boleh jimat kalau beli dengan harga biasa.. so, jangan lepaskan peluang yang ada.. call kak zura sekarang kalau berminat.. 019-3197976 / 012-2777396 (hazurahb@gmail.com / hazurahb@unifi.my)

 

Untuk yang ingin jadi wakil pengedar seluruh malaysia, peluang anda masih lagi terbuka.. kak zura masih lagi memerlukan wakil-wakil pengedar untuk membantu kak zura dalam mengedar dan bertemu customer yang perlukan produk dengan segera serta untuk memberi khidmat nasihat percuma kepada mereka yang betul-betul nak turunkan berat badan.. Insyallah, pendapatan dalam bisnesn ini amatlah lumayan.. mampu menjana income dalam RM5,000-10,000 sebulan..

 

Syarikat New Image baru sahaja buka office di Bangkok, dan kak zura akan ke Bangkok pada 16hb Mac ini untuk menghadiri masjlis ROYALTI KONVENTION di SHERATON GRANDE SUKHUMVIT HOTEL pada 17hb mac nanti.. memang tak sabar rasanya nak buka pasaran ke Bangkok.. anda fikirlah sendiri, dengan hanya membayar RM50 sebagai ahli, anda berpeluang untuk buka bisnes ke luar negara.. hebatkan?? takyah buat keluar modal berpuluh-puluh ribu.. produk memang hebat, orang akan cari kalau dengan 4tin sahaja anda mampu turunkan berat badan 5-10kg.. Orang Thailand memang pentingkan kecantikan.. dengan adanya skincare terbaru Bio-Rejuv, dah terbukti boleh nampak kesan dalam masa 2 minit, yang pasti ia akan menjadi pasaran terhangat di sana nanti..

 

Untuk mereka yang bercita-cita nak buka pasaran ke luar negara seperti Indonesia, Bangkok, Singapore, India.. boleh lah hubungi kak zura..  jika sesiapa yang ada kenalan di Bangkok kak zura harap dapat hubungi kak zura secepat mungkin. Jika mereka join bisnesn ini, kak zura akan pastikan kenalan anda di Bangkok itu akan menjadi downline anda.. dengan penduduk Thailand seramai 63 juta orang, bayangkanlah 1% sahaja adalah bisnes partner anda bisnes ini, memang income boleh mencapai RM50,000 sebulan insyallah…

 

SEKALI LAGI KAK ZURA MENYERU KEPADA SURI RUMAH ATAU WANITA-WANITA YANG INGIN BERJAYA, AMBIL PELUANG YANG KAK ZURA ADA INI.. kak zura akan pastikan anda akan berjaya macam kami dalam bisnes ini, insyaallah… call ya.. 019-3197976 / 012-2777396 (http://slimdiet2.org)