Salam sejahtera.. apa khabar semua?? sihat ke?? kak zura harap anda semua ceria di awal-awal tahun nih.. tapi macam biasa yang pasti, awal-awal tahun nih banyak pulak benda nak kena bayar kan?? tambah lagi ada anak dah mula ke sekolah, banyak nak kena beli peralatan sekolah dan sebagainya…Untuk tak menghampakan pengguna slim diet 2 di seluruh malaysia.. kak zura akan mengadakan satu road tour ke Kelantan, Penang, Trengganu dan Johor pada bulan januari ini.. Selain daripada untuk berjumpa dengan mereka yang berminat untuk turun berat badan, kami juga akan memperkenal kan satu produk untuk penjagaan kulit Bio-Rejuv kepada anda semua.. satu free demo akan di adakan pada tarikh-tarikh yang akan kak zura sebutkan nanti.. Untuk mereka yang mempunyai saloon atau spa amatlah digalakkan.. kerana dengan kombinasi Slim Diet 2 (untuk kurus) dan Bio-Rejuv (untuk cantik) anda dapat menjana pendapatan yang cukup lumayan..

 

PROMOSI HEBAT BIO-REJUV BULAN INI SEHINGGA 31HB JAN 2012:

 

Dengan beli satu set besar Bio-Rejuv bernilai RM1240

 

dapat percuma satu travel pack Bio-Rejuv bernilai RM225

 

Kak zura sarankan anda cubalah produk Bio-Rejuv ini, kesannya boleh dilihat serta merta.. kalau sapa-sapa yang berminat nak cuba, kak zura boleh tolong buat demo untuk anda.. cuba kumpul kawan-kawan sekali nanti kita buat free facial.. pasti takde yang kecewa dengan hasilnya.. SEEING IS BELIVEING..

 

Kenapa anda nak pakai produk yang ada bahan kimia sedangkan kandungan Bio-Rejuv adalah semulajadi… Baby pun boleh pakai kita punya cleansing bar tau.. ini menunjukkan betapa selamatnya produk kita.. Cuba dulu dan anda jadi hakim sendiri..

 

BIO-REJUV DEMO DAN SLIM DIET 2 ROAD TOUR JAN 2012

13 Jan 2012 (Jumaat) – Kota Bharu jam 3 ptg di Khalifa Suites Hotel & Apartment – hadapan Masjid Muhammadi, Kota Bharu.

14 Jan 2012 (Sabtu) – Penang jam 3 ptg di Safira Club Seberang Jaya

21 Jan 2012 (Sabtu) – Kuala Trengganu jam 3 ptg di Hotel Permai Inn

28 Jan 2012 (Sabtu) – Johor Bharu jam 3 ptg di Hotel Bluewave

 

UNTUK MEREKA DI KUALA LUMPUR/SELANGOR.. boleh jumpa kami di Wisma Getah Asli (Jalan Ampang – Berhadapan KLCC) Jam 12.30pm setiap hari ahad

 

WAKIL- WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA DIPERLUKAN SEGERA – MODAL RENDAH TAPI INCOME TINGGI…

 

JANGAN BUANG MASA ANDA.. HUBUNGI KAK ZURA 019-3197976 / 012-2777396

(hazurahb@gmail.com /hazurahb@unifi.my)

http://slimdiet2.org