Salam buat semua… Masih belum terlambat kan nak ucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Cina, Qong xi.. Qong xi… Sejak cuti 5 hari nih.. sibuk sungguh kak zura sampai tak sempat nak update maklumat-maklumat terbaru dalam blog… Walaupun cuti, tapi order daripada customer untuk mencuba slim diet 2 dan alpha lipid tak putus-putus.. sampai stok habis!!! Pening pulak kepala bila customer yang tak sempat-sempat, tak boleh nak tunggu.. Adusss..

 

Salah satu kebaikan perniagaan Internet adalah kedai Internet kita berfungsi 24 jam sehari. Sama ada cuti musim perayaan apa sahaja di Malaysia, perniagaan Internet kita masih lagi mendapat pelanggan serata dunia. Oleh itu, tak kira musim perayaan apa pun, perniagaan kita masih lagi boleh menjana pendapatan. Tu yang best tu kan?? kalau ada kedai, time cuti pasti nak kena tutup kedai, pekerja nak cuti lah jugok beraya… betul tak??

 

Pada hari rabu yang lalu saya ada menghadiri Bisnes Presentasi di Wisma Getah Asli, depan KLCC. Alhamdulillah presentasi oleh Doktor Norris penuh semangat, beliau memang boleh jadi contoh kepada yang lain kerana kesungguhan beliau dalam perniagaan ini kerana beliau sangat YAKIN dengan produk Alpha Lipid Lifeline yang telah membantu ramai orang menjadi sihat!

Ye lah bukan mudah nak yakinkan doktor untuk mengambil supplemen seperti Alpha Lipid Lifeline sebagai makanan kesihatan yang bermanfaat kepada orang ramai.

 

Saya rasa disebabkan produk sangat bagus, maka sebab itu lah Mantan Perdana Menteri, Tun Abdullah Ahmad Badawi pun berani mencuba produk Alpha Lipid Lifeline. Anda pasti dah lihat dalam blog kak zura ada gambar Pak Lah mengiktrafkan produk Alpha Lipid..

 

Biasanya amat sukar untuk “kempen” orang VIP untuk cuba produk “MLM”. Tapi disebabkan Alpha Lipid Lifeline memang produk kesihatan yang “world class” dan disokong oleh kajian saintis yang “authentic” dan “genuine”.

 

Baiklah, ramai yang dah kembali bekerja setelah bercuti sejak minggu lepas. 8hbFebuari2011 barulah ofis NZ New Image Sdn Bhd dibuka operasi seperti biasa. Ramai ahli-ahli dan pengedar2 NZ New Image dah tak sabar-sabar nak buat order stok Alpha Lipid Lifeline atau Sd2 atau mana-mana produk lain. Termasuklah Kak Zura.. 🙂

 

Inilah syoknya buat bisnes ni, produk memang “In Demand”-orang cari dan orang nak produk ini. Maknanya ada permintaan dan banyak juga repeat order!

 

Saya tak tau lah ada sesetengah MLM tak pentingkan produk, hanya pentingkan Marketing Plan sahaja, dan kaedah Pemasaran mereka “GAH” umpama hebat tapi hakikatnya “empty promise” atau pun “keep on dreaming” sahaja.

 

Our products-under promise, but over deliver. Janji sikit tapi dapat Banyak!!

 

Jadi untuk mereka yang masih mencari-cari produk kesihatan atau produk untuk kuruskan badan, tak perlu pikir panjang.. alpha lipid adalah produk kesihatan yang “world class” dan produk slim diet 2 adalah produk yang untuk menguruskan badan tanpa berlapar.. Cubalah.. Insyallah anda tidak akan rugi..

 

Esok kak zura akan ke Sg Petani untuk menghadiri SEMINAR KEBANGKITAN SEMPENA MELAHIRKAN 500 JUTAWAN THE NEW PROFESSIONALS.. kami telah berjanji dengan Pak Lah untuk melaksankan misi ini sebelum 2013.. Jadi untuk mereka yang bercita-cita ingin menjadi JUTAWAN pula.. bolehlah set temujanji dengan kak zura.. Insyallah kak zura akan cuba bantu yang mana termampu.. kerana selain daripada Malaysia, produk kami ini telah pun berada di Indonesia, Thailand, Brunei, Philipine, Japan, Pakistan, Bangladesh, Turki, Taiwan, Hong Kong dan lain-lain negara asia.. tapi masih belum meluas lagi, pasaran dunia masih luas di luar sana… Rebutlah peluang yang ada kerana Allah telah memberi kita peluang ini, samada rezeki itu cepat atau pun lambat… YANG PENTING JANGAN PUTUS ASA…