Puan Salina dari Putrajaya, penurunan 26kg dalam masa 8minggu. Tanpa berlapar, tanpa meninggalkan sarapan pagi, makan tengah hari dan makan malam. Menunya ayam, daging, ikan, telur, sayur, seafood dan lain2. Senangkan? Hanya dengan produk SD2, anda boleh mendapat berat ideal anda macam ini tanpa menyeksa diri BERLAPAR!

 

Puan Rukiah, Sunway Turun 8kg Sebulan!

Sebelum ini berat badan saya 63kg, sebulan saya menggunakan SDII berat badan saya telah turun sebanyak 8kg. Pada minggu pertama berat badan saya turun sebanyak 3kg. Saiz baju telah bertukar dari XL ke M malahan saya mengalami kekurangan 2 inci pada lengan, pinggang, dan punggung. Dan kini berat badan saya hanya 55kg. Saya berasa sangat gembira kerana baju lama yang dahulu ketat sekarang sudah longgar, seluar pun sudah longgar. Terima kasih pada SDII.

 

 

Puan Afzanizan Turun 10kg Sebulan!

Berat badan saya selepas berkahwin selama 2 tahun meningkat secara mendadak kepada 70 kg. Alhamdullillah selepas mengambil SDII selama sebulan berat badan saya telah turun sebanyak 10kg. Kini berat badan saya adalah 60kg dan yang paling menggembirakan saya saiz baju dan seluar saya telah berubah dimana dulu saiz seluarsaya adalah 32inci dan kini hanya 29inci. Perubahan ini amat menggembirakan saya dan saya rasa lebih berkeyakinan untuk meneruskan pengambilan SDII ni.

Pn. Afzanizan Yusop

Seri Kembangan, Selangor berumur 23 tahun

(Berkahwln).

 

En. Mohd Azman Turun 6kg Seminggu!

En Mohd Azman Mohd Aini dan Sn Kembangan, Selangor berumur 32 tahun.Berat asal badan saya adalah 57kg tetapi setelah berkahwin pada Jun 2009 berat badan saya naik agak mendadak sehingga 69kg pada Nov 2009.

Setelah saya menggunakan SDII berat badan saya tetah turun sebayak 3kg dalam masa 3 hari pertama. Kini berat badari saya adalah 63kg telahturun sebanyak 6kg setelah menggunakan SDII selama dua minggu.

En Mohd Azman Mohd Aini

Sri Kembangan, Selangor berumur 32 tahun.

Berkahwin)

 

Pn. Roky 10kg Selama 2 bulan

Telah menggunakan SD11 selama 2 bulan, selepas beberapa bulan melahirkan anak yang ke-4. Berat sebelum ini ialah 75kg dan berat terkini 65kg. Berat badan saya telah turun sebanyak 10kg.

Sebelum ni saiz baju saya ialah XL tetapl dalam tempoh 2 bulan ia bertukar kepada saiz M. Saiz bahu saya semakin mengecil dan l7inch kpd 15 inch.

Saya berasa Iebih yakin dengan penampilan saya sekarang dan akan terus menggunakan produk SDll sehingg asaya mencapai berat badan yang ideal.

Pn Roky dan Puchong, Selangor

Berumur 34 tahun

(ibu kepada 4 orang cahayamata).

 

 Pn. Salina Turun 15kg Selama 2 bulan

Sebelum ini berat badan saya 80kg dan saya mengalami masalah sakit lutut dan kesukaran untuk menunaikan solat kerana masalah berat badan saya yang terlalu besar.

Alhamdullilah selepas sebulan saya menggunakan SDII.berat badan saya turun sebanyak 15kg malahan saya juga inengalaini pengurangan inci sebanyak 4 inci pada ukuran pinggang,Iengan,paha dan leher.

Pn.Salina dari Cheras.

Berumur 38 tahun