Salam sejahtera rakan-rakan semua.. terima kasih kerana mengikuti perkembangan blog kak zura ini.. Blog ni dah berusia 4 tahun dan dah banyak artikel-artikel serta perkongsian kak zura untuk bantu ramai yang nak turun berat badan.. harap ia banyak membantu anda.. Yang terkini produk SHAPE UP DARI NEW IMAGE.. fasa ke 3 slimdiet2 dan alphalipid sd2 yang meletupsss tahun-tahun sebelum ini.. memang best!!!

 

Kita dah nak masuk bulan puasa lagi 6 hari.. cepat je masa berlalu.. kak zura nak share cara nak minum shape up time puasa pulak.. ramai yang bertanya pasal nak pakai baju kebaya katanya nanti raya.. insyallah.. pasti boleh jika anda betul-betul disiplin..

 

BAGAIMANA NAK MINUM  SHAPE UP BULAN PUASA??

>>>> SAHUR : Minum Shape Up  (2  scoop + 250ml air) dan makan sedikit untuk alas perut

>>>> BUKA PUASA : Makan nasi macam biasa atau makanan berat yg lain. TIADA PANTANG LARANG.

>>>> SEBELUM TIDO : Minum Shape Up (2 scoop + 250ml air) sahaja sebagai makanan malam. Tak perlu makan kerana dah nak tidur.. NANTI GEMUK TIDO SELEPAS MAKAN!!!!

 

Dengan shape up ia mampu bantu anda untuk hilangkan lemak-lemak degil dan mampu turunkan berat badan 1 kg 1 hari.. Shape up juga merupakan produk slimming no 1 yang mampu meningkatkan metabolisma badan dan bakar lemak dengan cepat dan pantas walaupun anda berpuasa…

 

SIAPA BOLEH MINUM SHAPE UP??

★DEWASA

★REMAJA

★ORANG YG BERUMUR

★KANAK-KANAK

★IBU YANG MENYUSU

★IBU MENGANDUNG

 

P/S: untuk ibu mengandung sangat disyorkan kerana bayi memerlukan diet yang seimbang serta penting untuk si ibu menstabilkan kadar kabohidrat di dalam badan.

 

Maklumat lanjut sms/whatsapp ke 012-2777396 / 019-3197976 dengan segera.. CEPAT-CEPAT CUBA SEBELUM RAYA.. PASTI SLIM MLIMMM GITU… 🙂

 

atau klik di sini untuk baca info-info terkini.. slimdiet2.org

 

ikhlas..

DRAGON LADY HAZURA

BODY ENGINEER