AMARAN KEPADA PENGGUNA ALPHA LIPID SD2.. !!!!

Salam syawal buat semua.. 31hb ogos haritu kita menyambut Hari Kemerdekaan.. kita patut bersyukur kerana kita berada dalam 1 Malaysia, negara makmur dan aman damai.. makanan pun masyaallah, mewah!!! kalau makan kat hotel semua benda kita bedal.. tak ingat dunia.. ya lah kan.. bayar RM60 buffet lunch, blh makan semua jenis makanan...


read more

Cara Penggunaan

Mudah, ringkas dan cepat – hanya 3 minit sahaja! Kak Zura sangat suka minum produk ini terutama sekali untuk bantu turunkan berat badan. Sudah ramai yang mencuba produk Alpha Lipid SDII ini dan mereka juga telah berjaya turun berat badan 3-6kg dalam masa seminggu sahaja. Alpha Lipid SD2 amat mudah diamalkan apatah lagi bagi...


read more

JOM BUAT DUIT..$$$$!!! ONLINE BISNES FACEBOOK DAN ALPHA LIPID SD2

Salam ceria untuk teman-teman.. best yang amat sangat raya kali nih.. memang tak ingat dunia.. hehehehee… 9 hari kak zura balik raya tahun nih, memang pecah record.. semalam baru sampai KL.. selalu 2 hari je pasal ikut suami.. kali ni, hubby cakap ikut kak zura nak balik berapa lama, dia ikut je.. emmmm… syiokkkk!!!! Jangan...


read more

PELUANG TERAKHIR NAK SLIM DAN SEKSI SEBELUM RAYA..

Harini kak zura happy sangat-sangat kerana ramai yang memberi feedback positif setelah dapat turunkan berat badan.. ramai yang dapat pakai baju-baju lama.. ramai dah happy pasal dapat bergaya hari raya nanti.. dah lama tak pakai baju kebayakan? asyik dok pakai baju besar, baju jubah je semata-mata nak tutup lemak-lemak dan spare...


read more

Ketostik (Harga Dan Cara Penggunaan)

KETO STICKS   Alpha Lipid Slim Diet II dan Slim Diet II adalah satu program/pelan diet yang berasaskan kepada Ketosis iaitu proses semulajadi pembakaran lemak kepada tenaga. Oleh itu, tahap pembakaran lemak kepada protein boleh diukur dengan menggunakan Keto Sticks (contoh seperti dalam gambar di atas). Masa terbaik untuk...


read more

4 Langkah Mudah Penyediaan ALSD2 menggunakan Shaker

CARA MINUM ALSD2 / SD2 yang di syorkan.   Dos 15 g (2 scoop) 4 kali sehari untuk sarapan pagi, makan tengah hari, makan malam, dan supper. Campurkan dengan 250ml air – goncang hingga sebati.   Ikuti langkah mudah untuk penyediaan ALSD2 / SD2 di bawah:   4 Langkah Mudah Penyediaan ALSD2 menggunakan...


read more

Kenali Masalah Gemuk Anda.. Dan Bagaimana Nak Settle

Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi kerana kita dah hampir 3 minggu berpuasa.. yang sedang berdiet dengan ALSD2 macam mana?? berjaya ke tak berjaya?? kalau yg tak berjaya tu perlu anda hubungi wakil yang menjual produk tu kepada anda.. tanya apa yang patut anda lakukan kerana produk ALPHA LIPID SDII adalah 100% dapat turunkan berat...


read more

BERITA BAIK UNTUK IBU MENYUSUKAN ANAK KEMBALI SLIM DAN SEKSI..

Alhamdulilah… syukur sangat-sangat kerana jualan bulan july telah meningkat 2x ganda daripada june baru-baru ini.. Dalam 1200 tin ALSDII terjual bulan July.. Memang cukup panas produk alpha lipid sd2 ini.. sampai je stok kat umah orang dah datang beli.. Semua ambik peluang nak cepat kurus dan bercita-cita nak pakai baju kebaya...


read more
Page 4 of 17« First...23456...10...Last »