Salam semua.. harini kak zura ada berita baik untuk anda yang ternanti-nanti kehadiran produk yang cukup PANASSS…. dan permintaan ramai..

Alhamdulillah hari ahad 24hb Mac 2013 ini kak zura terpaksa ke Singapore untuk menghadiri Majlis Royalti di Singapore.. nak kena gi ambik duit.. bestkan?? kat Malaysia, Royalti Malaysia dapat duit dalam RM. Di Singapore pulak, dalam $ (Sing Dollar).. syukur dengan reseki yang Allah bagi ni.. janji kita buat kerja iklas dan niat nak bantu orang ramai untuk semakin sihat dan slim serta cantik..

Pada hari tersebut pihak syarikat New Image akan perkenalkan satu produk terbaru di namakan CARB-BAL. Produk ini boleh membantu siapa sahaja yang nak slim tapi tak boleh tinggal nasi, roti, mee dan kueh-kueh yang manis.. Yang pasti produk ini adalah satu kombinasi yang cukup hebat bila diambil bersama-sama dengan ALPHA LIPID SLIM DIET 2…

 

FORMULA:  alpha lipid sd2 + carbo bloker + nasi= kurus + :)

 

SETAKAT HARINI KAK ZURA DAH TERIMA HAMPIR 60 BOTOL ORDER PRODUK NI!!!… cukup hebat skali kerana orang Malaysia nih tak boleh lari daripada makan nasi.. katanya “matilah aku kalau tak makan nasi”.. nak sekarang takde alasan lagi untuk slim walaupun makan nasi.. betul tak??

 

INFO-INFO TERBARU boleh klik:  http://www.facebook.com/DragaonLadyHazura

 

UNTUK YANG BERMINAT NAK KURUS.. BOLEH HUBUNGI KAK ZURA SEGERA.. STOK TERHAD.. jadi untuk mereka yang betul-betul nak kurus sahaja layak untuk beli.. CARA-CARA MAKAN SEMUA AKAN KAK ZURA EXPLAIN BILA ANDA SUDAH BUAT BELIAN.. kak zura akan bantu anda betul-betul slim dengan diet yang betul serta boleh makan karbo.. syok.. syok.!!!

Pakej Pasti Slim:

4 TIN ALSD2 + 1 BOTOL CARBO BLOCKER + KEAHLIAN = RM840 SAHAJA (plus free gifts)