Salam buat semua.. seronok sangat harini rasanya.. bila badan dah slim nih, hubby pun lain macam je.. hehehe… HARI NI KAK ZURA NAK CERITA SIKIT PASAL RAHSIA NAK PIKAT SUAMI.. bukannya nak kata kak zura ni bagus.. tapi sekadar nak berkongsi.. bila umur dah menjangkau 42 tahun, hati mula risau.. lebih ramai pesaing-pesaing yang ada kat luar sana.. gadis-gadis / wanita-wanita sekarang nih dah lah cantik, pandai bergaya dan  seksi pulak tu.. emmm.. tergugat jugaklah kalau kita ni tak jaga penampilan diri..

Kak zura ada juga terima banyak panggilan daripada mereka yang nak turun berat badan kerana diejek oleh kawan-kawan dan suami serta keluarga.. Ada juga yang suami cari wanita lain kerana dia gemuk dan tak seksi macam dulu..  sedihkan??

Yang kak zura pelik tu dalam facebook bila kita cerita je pasal slim-slim dan diet adalah yang negative nih suka menyampuk.. biasalah kawan-kawan nih tak pernah sokong apa kita nak buat.. selalu ada je yang dengki.. ada juga yang cakap “HUSBAND I SUKA I GEMUK”, “HUSBAND I TAK KISAH PUN I GEMUK KE TAK”..  emmm.. logik ke??? Rasa tak masuk akal kan??? Suami mana lah suka tengok isteri dia gemuk, bila gemuk, muka pun nampak lebih tua. Silap haribulan, orang cakap kita ni mak pada suami, tak ke naya?? Bila dah gemuk nih, nak pakai baju yang lawa-lawa pun susah.. asyik-asyik pakai baju kelawar je kat umah.. lagi lah tak menarik.. kat rumah lah kita kena sentiasa bersiap untuk suami..

Oleh itu, penampilan kita ni nak kena jaga.. biar sentiasa nampak menarik dan seksi di mata suami.. Insyallah rumahtangga aman damai..

Banyak lagi tips-tips berdiet yang kak zura akan kongsikan dalam blog CARA DIET BERKESAN

IKHLAS:
Hazura Hashim Bani
Facebook : http://www.facebook.com/DragaonLadyHazura
019-3197976 / 012-2777396
hazurab@gmail.com / hazurahb@unifi.my