Salam ceria buat semua pembaca-pembaca blog dan mereka yang sedang berdiet… Dah lama sungguh kak zura menyepi diri.. sibuk sunggu sejak akhir-akhir ini.. Sebenarnya kak zura sibuk bertapa.. hehehhee.. sedang mencari ilham dan mencari idea-idea untuk bantu mereka yang banyak sangat masalah kegemukan dikalangan wanita, lelaki serta kanak-kanak..

Dalam sebulan membusykan diri nih, kak zura banyak attend kelas-kelas untuk tambah ilmu dalam apa sahaja yang berkaitan dengan berdiet serta cara nak kembangkan lagi bisnes dengan produk ALPHA LIPID SLIM DIET 2 dan ALPHA LIPID LIFELINE yang sedang hangat di pasaran.. Tujuan kak zura belajar… belajar.. belajar.. adalah kerana sekarang ni kira kak zura dah jadi mentor atau leader kepada bisnes-bisnes partnet kak zura.. Jadi dengan ilmu yang ada ini adalah bertujuan untuk bantu mereka meluaskan lagi pemasaran ke seluruh Malaysia, Singapore, Indonesia, Thailand Dan Brunei dengan produk hebat ini..

Kak zura dan bisnes-bisnes partner kak zura ada join iklan dalam majalah RAPI mulai 15hb mac nanti.. kalau ada kesempatan cubalah you all tengok ya..

 

PRODUK BAKAL MELETUPSSS… Makan karbo pun boleh kurus dan slim

Dalam masa bertapa tuh sempat lah juga kak zura mendapat maklumat terbaru yang pihak syarikat akan launch satu produk terbaru yang bakal meletupssss… Produk di namakan CARB-BAL.. yang mana makan nasi atau karbo pun boleh turun berat.. BEST KAN??

Macam tak percaya… tapi kita tunggu dan cuba je bila dah dilancarkan nanti.. Kak zura mendapat perkabaran bahawa, produk ini pun selamat.. Ia dihasilkan daripada sejenis herba atau daun-daun dan tambahan extra kacang putih.. IA BUKAN UBAT TAU!!! TAK DE BAHAN-BAHAN TERLARANG.. JADI KALAU NAK TAHU LEBIH LANJUT KENA TANYA KAK ZURA NANTI..

 

Memang tak sabar nak tunggu.. biasalah kalau kak zura balik Kota Bharu, wajib makan nasi berlauk, nasi kerabu, nasi dagang.. semua tu karbo.. jadi bila ada carbo blocker nih disamping minum ALPHA LIPID SD2 dapatlah menikmati makanan-makanan berkarbo tanpa naik badan.. Kita tunggu lah ya.. Info-info terbaru akan kak zura update di facebook kak zura dan dalam blog ni..

 

IKHLAS:
Hazura Hashim Bani
Facebook : http://www.facebook.com/DragaonLadyHazura
019-3197976 / 012-2777396
hazurab@gmail.com / hazurahb@unifi.my