Salam syawal buat semua.. 31hb ogos haritu kita menyambut Hari Kemerdekaan.. kita patut bersyukur kerana kita berada dalam 1 Malaysia, negara makmur dan aman damai.. makanan pun masyaallah, mewah!!! kalau makan kat hotel semua benda kita bedal.. tak ingat dunia.. ya lah kan.. bayar RM60 buffet lunch, blh makan semua jenis makanan yang ada, makan sikit nanti rugi.. patutlaaa rakyat Malaysia yang gemuk-gemuk.. kebanyakannya yang kaya berduit.. ramai yang boroi dan gemuk..

 

Kita masih lagi dalam mood raya.. open house pun masih banyak nak kena attend.. pendek kata sebulan lah beraya.. Kak zura dapat banyak feedback daripada yang amalkan Alpha Lipid Sd2 masa time raya aritu.. berat tak naik walaupun tibai macam-macam masuk dalam perut.. janji pastikan minum ALSD2 tu 2 scoop 4x sehari..

 

Hari ni kak zura ada sikit AMARAN DAN PERINGATAN untuk mereka yang menggunakan Alpha Lipid SDII..

 

PRODUK INI MENGANDUNGI KOMPOSISI BAHAN YANG MEMBERI KESAN PENURUNAN BERAT BADAN KEPADA ORANG GEMUK.. PENGAMBILAN 1 TIN SELAMA 1 MINGGU BOLEH MENYEBABKAN KEHILANGAN SEHINGGA 3-5KG!! (SEPERTI GAMBAR TESTIMONI PUAN ROZILAWATI DI BAWAH INI – HILANG 24 KG DALAM MASA 3 BULAN SAHAJA)

 

PIHAK KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB JIKA ANDA MENJADI SEMAKIN SEGAK, TAMPAN, ATAU CANTIK, MENAWAN, LANSING DAN SIHAT.

 

PIHAK KAMI JUGA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB DI ATAS KEUNTUNGAN PELABURAN ANDA YANG PASTI BERBALOI.

 

SILA ABAIKAN PRODUK INI JIKA ANDA SUKA GEMUK, SUKA BERPENYAKIT, DAN SANGAT SUKAKAN OBESITI…

 

Untuk pengetahuan semua.. Puan Rozilawati ini berat asal 87kg dan sekarang berat dah turun 63kg.. BEST KAN??? Seorang suri rumah je macam kak zura dan salah seorang dalam group kak zura yang berjaya.. dan sekarang income beliau dalam bisnes ALPHA LIPID SD2 sebanyak RM12,000 sebulan.. LAGI BEST KAN???

 

Sekiranya ada terdetik nak ubah penampilan nak bagi cantik, slim dan kaya boleh lah hubungi kak zura secepat mungkin.. Naikkan martabat kita sebagai suri rumah yang sentiasa cantik dan seksi di mata suami dan duit pun banyak tak menyusahkan suami..

 

Insyaallah.. jika anda betul2 berminat, kak zura boleh bantu anda..

 

http://slimdiet2.org

FACEBOOK PAGE: DRAGON LADY KURUS DAN CANTIK ALPHA LIPID SDII

EMAIL: hazurahb@unifi.my / hazurahb@gmail.com

HP: 019-3197976 / 012-2777396

 

 

PROMOSI SLIM SEBULAN

4tin ALSD2 + ketostik + FREE shaker dan keahlian seumur hidup + bonus RAYA RM16 = RM700 (TERMASUK RM20 postage)

TAMBAHAN: 1tin fibermax RM110 (jika susah nak buang air besar)

 

PROMOSI SLIM DAN BERGAYA UNTUK COUPLE

8tin ALSD2 + FREE ketostik + FREE shaker dan keahlian seumur hidup + bonus RAYA RM96 = RM1260 (FREE postage)

 

PROMOSI SLIM DAN KAYA

30tin ALSD2 + FREE ketostik + FREE pamplet ALSD2 100 KEPING + FREE buntin ALSD2 + FREE shaker dan keahlian seumur hidup + bonus max 25% seumur hidup + bonus drp company RM300 = RM4560 (FREE postage)