Salam ceria untuk teman-teman.. best yang amat sangat raya kali nih.. memang tak ingat dunia.. hehehehee… 9 hari kak zura balik raya tahun nih, memang pecah record.. semalam baru sampai KL.. selalu 2 hari je pasal ikut suami.. kali ni, hubby cakap ikut kak zura nak balik berapa lama, dia ikut je.. emmmm… syiokkkk!!!! Jangan cerita pasal makan.. semua benda we all bedal je.. hehehee.. siang hari open house, kenduri kawin.. malam pulak makey collek, then ke Hayaki kota bharu pulak untuk dessert.. kul 1 pagi baru balik umah.. NASIB BAIK ADA ALPHA LIPID SD2.. BERAT TAK NAIK PUN..!!!

 

Masa balik daripada KB semalam, dalam kereta pun ada yang call nak beli produk dan nak buat bisnes.. memang best bisnes nih.. kak zura pun syok sangat pasal ramai yang dapat duit bonus banyak sebelum raya aritu.. raya sakan lah depa.. Untuk bulan september nih, kak zura ada sediakan 2 bengkel yang hebat atas permintaan ramai..

 

BENGKEL BISNES ONLINE DENGAN FACEBOOK

 

 

 

Bengkel Bisnes di Facbook ni, bernama “F-Commerce Workshop”… Banyak yang menarik dalam bengkel ni nanti… sesuai untuk semua, bermula daripada yang ZERO knowledge pasal FB sampai la yang dah expert… kak zura punya downline, Abang Fadhirul akan kongsikan ilmu-ilmu yang beliau timba dengan sifu-sifu beliau yang dah bergelar jutawan FB macam mana nak jadi berjaya dengan bisnes di FB. So, details bengkel kita adalah seperti berikut:

 

Tempat: HQ NZ New Image

Tarikh: 1 September 2012 (Sabtu)

Masa: 10.00 pagi – 4.00 petang

Yuran: RM 50.00

 

TEMPAT TERHAD untuk 50 ORANG SAHAJA. Cepat2!!!!! – sit tinggal 10 sahaja lagi

 

SOLD OUT!!!!!

 

BENGKEL KURUS SEPANJANG HAYAT DENGAN ALSD2

 

 

 

Untuk memastikan anda boleh mempelajari cara-cara berdiet dengan betul, kami akan mengadakan satu Bengkel Kesedaran Kesihatan Bersama Alpha Lipid Kurus Slim Diet 2. Jika anda bermiant untuk turunkan berat badan 5-10kg dalam masa sebulan bolehlah mengikuti bengkel ini nanti. Kami akan menampilkan pakar diet dan pemakanan En Kamarul Nordin untuk memberi rahsia-rahsia serta tip-tips yang cukup berguna supaya anda dapat turun berat dengan cepat dan selamat bersama produk hebat lagi terhangat di pasaran iaitu ALPHA LIPID SD2. Bengkel sehari ini adakan di adakan di Kuala Lumpur

 

Tempat: HQ NZ New Image

Tarikh: 8 September 2012 (Sabtu)

Masa: 9.00 pagi – 5.00 petang

Yuran: RM 60.00 (Tempat terhad untuk 50 orang sahaja)

 

Kak zura rasa dengan harga RM60 ini cukup murah dengan ilmu yang akan En kamarul ajar anda nanti. Kak zura sendiri banyak belajar daripada beliau.. dengan guideline yang akan dia ajar nanti, pasti ada boleh slim, kurus dan cantik lepas nih… berbaloi-baloi.. !!!! pasti suami anda akan terpegun dengan anda lepas nih, percayalah…

 

Yang berminat nak buat duit yang banyak dalam bisnes ini macam Deeva Anggun, Ezlyn, Humaizi dan Dr Zatil boleh lah join bengkel cara bisnes online melalui facebook.. pada hari tersebut kak zura akan selitkan sedikit cara macam mana nak dapatkan income RM30k dalam masa sebulan.. NAK TAK????

 

BOOK SIT ANDA SEKARANG.. BANKIN RM50 / RM60 KE ACC MAYBANK 564146211439 NANTI SMS KE KAK ZURA 019-3197976 / 012-2777396

SAPA YANG NAK BUAT BISNES TUH CEPAT-CEPAT CALL KAK ZURA… KITA CERITA-CERITA MACAM MANA CARA CEPAT NAK BUAT DUIT DALAM BISNES INI YA..

FACEBOOK: HAZURA HASHIM BANI

EMAIL: hazurahb@gmail.com / hazurahb@unifi.my