Alhamdulilah… syukur sangat-sangat kerana jualan bulan july telah meningkat 2x ganda daripada june baru-baru ini.. Dalam 1200 tin ALSDII terjual bulan July.. Memang cukup panas produk alpha lipid sd2 ini.. sampai je stok kat umah orang dah datang beli.. Semua ambik peluang nak cepat kurus dan bercita-cita nak pakai baju kebaya raya nanti.. bila lagi kan????

 

Kak zura banyak sangat terima soalan mengenai IBU MENYUSU BOLEH MINUM KE TAK ALPHA LIPID SD2?? Bila lepas bersalin, mula lah risau baju banyak tak muat dan nak cepat-cepat kurus..

 

JAWAPANNYA: BOLEH

 

ALSDII adalah selamat untuk ibu menyusu bayi atau anak.. lepas habis pantang je boleh start diet.. Semasa menyusukan bayi, apa yang paling penting adalah untuk si ibu dapatkan tenaga dan nutrisi yang cukup daripada pemakanan. Ini bertujuan untuk menghasilkan susu dan susu tidak kering. Dengan itu, perlu ambil pemakanan diet yang seimbang dan berkhasiat..

 

Walaupun ALPHA LIPID SD2 itu sendiri dapat membantu kita mengamalkan cara pemakanan yang sihat, kita perlu memastikan jangan terlampau ketat dalam  pengambilan gula.. takut nanti terketar-ketar pulak tak cukup gula.. Ibu menyusu jugak perlu ambil sedikit nasi, jangan terlalu ketat dalam memilih makanan takut nanti susu kering.. Jadi jangan risau.. You all yang nak kurus cepat dan selamat boleh minum produk ini dan tak akan ada apa2 kesan kepada bayi atau anak anda.. Dah ramai yang cuba minum dalam group kak zura, dan mereka pun dah berjaya turunkan berat badan tanpa berlapar.. BEST KAN???

 

Sekali lagi kak zura nak minta maaf jika ada yang hantar email kak zura tak balas.. setiap hari hampir 50 email dan sms kak zura terima.. panggilan telefon pun sampai tak terjawap.. ramai juga yang kecewa.. sebab tu lah kak zura nak menyeru untuk mereka yang nak join biz ini dengan kak zura boleh hubungi kak zura sekarang juga.. customer memang dah ada.. kak zura akan letakkan no tel anda semua dalam blog kak zura untuk menyenangkan customer-customer yang terdekat terus call anda.. tapi pastikan anda ada stok lah ya.. nanti mengamuk pulak dia orang kalau stok takde..

 

Mummy kak zura sendiri pun terpaksa terima income RM4500 last month gara-gara kak zura letak hp no dia dalam blog.. last month saja sales beliau dalam 600tin sebulan.. kak zura jangkakan income mummy kak zura bulan JULY hampir RM7,000… memang boleh buat duit biz nih pasal orang cari produk.. tambah-tambah lagi kak zura dah keluar iklan tv3 setiap hari.. you all dah tengok ke??

 

YANG BERMINAT NAK DAPAT EXTRA INCOME CALL KAK ZURA YA.. 019-3197976 / 012-2777396

EMAIL : hazurahb@gmail.com / hazurahb@unifi.my

FACEBOOK: Hazura Hashim Bani / SLIMDIET2.ORG