Macam mana persiapan nak puasa?? Dah ready ke?? Sempena bulan puasa ini kak zura nak you all ambik peluang utk berdiet dengan alsd2 dan kembalikan maruah you all yang dah lama di perkecilkan oleh sanak saudara.. Mentang-mentanglah kita ni gemuk orang tengok pun lain macam..

 

Kak zura nak kongsi sesuatu dengan anda semua.. harap ini dijadikan pengajaran dan bagi semangat lagi untuk mereka yang nak buat bisnes dengan kak zura… Dengan ledakan produk ALPHA LIPID SD2 sejak bulan lepas kak zura mendapat banyak sangat panggilan telefon, sms dan email daripada yang berminat untuk tahu lebih lanjut pasal produk ini.. Macam dalam artikel kak zura bulan lepas, kak zura menjangkakan jualan bulan june sebanyak 600tin.. tapi sangkaan kak zura salah.. PERMINTAAN YANG CUKUP LUAR BIASA HINGGA KAK ZURA DAPAT MENJUAL SEBANYAK 850TIN PADA BULAN JUNE BARU-BARU INI!!!! Ada juga yang kak zura terpaksa pass kepada pengedar-pengedar yang lain bila tak sempat nak handle.. UNTUK BULAN JULAI INI PULA KAK ZURA JANGKAKAN JUALAN AKAN MENINGKAT SEBANYAK 1,000TIN… jadi sapa yang nak join bisnes dengan kak zura hari ini, JOM SAMA-SAMA KITA BUAT DUIT YANG BANYAK!!!

 

Oleh kerana feedback yang ramai daripada customer, kadang-kadang sampai 100 email dan sms sehari tak sempat nak baca or balas.. dan mulalah ada yang merajuk dan marah-marah.. kak zura harap janganlah ada yang biadap dan berkasar dengan kak zura.. kak zura pun ada perasaan jugak.. pasal niat utama kak zura buat bisnes ini semata-mata nak bantu orang yang nak turun berat badan serta nak bantu yang susah nak dapat extra income macam kak zura.. jangan ingat kak zura ni jual susu boleh kata macam-macam.. kita ni kenalah cakap elok-elok kalau nak orang layan kita dengan elok.. kak zura sanggup bagi balik duit kalau orang tak suka dengan kak zura.. YANG PALING PENTING KAK ZURA NAK CARI REZEKI YANG HALAL..

 

Setakat ini kak zura dah berjaya lahirkan ramai wakil-wakil pengedar yang dapat pendapatan dalam RM3,000 sebulan.. sekarang ini mereka dalam proses untuk mendapat pendapatan RM30,000 sebulan.. jika ada antara pembaca blog kak zura yang berminat untuk sertai kak zura, call lah ya.. insyallah mana yang mampu akan kita usahakan bersama-sama…

 

 

1) SEMINGGU

1 tin ALSD2 = RM190 (termasuk postage RM10)

 

2) PAKEJ PROMOSI SEBULAN

4tin ALSD2 + ketostik + free shaker dan keahlian seumur hidup + bonus RM16 = RM690

 

3) PAKEJ PROMOSI DUA BULAN

8tin ALSD2 + free shaker dan keahlian seumur hidup + free ketostik + bonus RM96 = RM1,260

 

4) PAKEJ PROMOSI PENGEDAR

30tin ALSD2 + free shaker dan keahlian seumur hidup + free ketostik + free 1tin fibermax + bonus RM240  = RM4,560

– kelebihan menjadi pengedar akan layak mendapat 25% rebet atas setiap tin sampai bila-bila..

 

 

UNTUK YANG BERMINAT JANGAN TUNGGU LAMA-LAMA, BERTINDAK HARINI UNTUK CEPAT KURUS DAN CEPAT DAPAT DUIT..

BOLEH HUBUNGI KAK ZURA 019-3197976 / 012-2777396 (hazurahb@unifi.my / hazurahb@gmail.com)

FACEBOOK: HAZURA HASHIM BANI

FACEBOOK GROUP: SLIMDIET2.ORG