Kak zura ada kat Kota Bharu sekarang.. anak cuti sekolah sampai lepas raya.. apa lagi.. peluang nak melawat mummy dan daddy di Kota Bharu, Kelantan. Sambil-sambil tuh nak ziarah bapa mertua sedang sakit.. Dialah bapa mertua yang paling sporting dan cukup memahami kak zura masa susah dan senang.. Kerana beliau lah juga kak zura dapat rezeki yang sangat-sangat banyak dalam bisnes nih.. Bapa mertua kak zura dulunya mengidapi penyakit prostate cancer, masa tu dalam tahun 2007.. kak zura belikan beliau ALPHA LIPID LIFELINE (untuk kesihatan).. alhamdulillah selepas 6 bulan menggunakan produk ini, cek dengan Dr, sel cancer dia 0%.. syukur ya Allah.. mungkin kerana niat kak zura ikhlas nak bantu beliau dengan hanya beli 6tin rezeki yang berlipat kali ganda banyaknya Allah berikan..

Testimoni yang kak zura tampilkan kali ni adalah Puan Roki pengidap kecing manis (diabetics) yang dah kena insulin.. sepatutnya Doktor tak galakkan org kencing manis diet.. tapi dengan produk kami iaitu Alpha lipid sd2 boleh. Sebenarnya produk ini di cipta untuk mereka yang ada penyakit kencing manis.. Sambil itu juga dapat bantu mereka yang lain untuk turun berat badan tanpa berlapar dan selamat..Cuba you all perhatikan gambar Puan Roki.. Kalau tengokkan berat sebelum 76kg.. posing bukan main lagi tapi tak nampak seksi pun kan?? hehehehee… itulaaa.. bila berat badan bertambah, tak de yang lawanya.. kalau kita melaram depan suami pun rasanya suami tak geraammmmm… Kak zura rasa you all patut sahut cabaran ini.. Orang lelaki nih kalau boroi saham masih naik.. masih laku.. tapi kita nih, lagi gemuk lagi saham turun, tak mengancam lansung.. BILA LAGI NAK TUNJUK KITA NI SEKSI DEPAN SUAMI?????? INILAH MASANYA.. DENGAN ALPHA LIPID SD2 ANDA PASTI BOLEH.. Puan Roki pun dah mampu turun berat sekarang 64kg.. posing sikit pun dah nampak seksi kan??

Untuk warga Trengganu – Jom join Kelas santai-santai cantik dan kurus bersama ALPHA LIPID SDII dan pelajari bisnes online oleh kak zura di Hote Permai Inn pada hari Sabtu 23hb Jun 2012 (2.30-5pm). Datanglah beramai-ramai untuk ketahui rahsia turun berat 2-5kg dalam seminggu dan cara untuk menjana pendapatan RM30k dalam masa sebulan/4 bulan melalui bisnes online sahaja. Masuk adalah percuma.. Call kak zura kalau nak datang tau..SERUAN UNTUK YANG NAK DAPATKAN EXTRA INCOMEjika anda berminat kak zura akan ajar bagaimana nak buat duit yang banyak dalam bisnes ini.. bisnes online sahaja tak perlu ada kedai.. dirumah pun boleh buat duit..jangan tangguh-tangguh.. bertindak lah sekarang.. call kak zura 019-3197976 / 012-2777396 (hazurahb@unifi.my / hazurahb@gmail.com)facebook : Hazura Hashim Bani