Salam sayang buat semua….

 

kak zura amat berbangga denga sambutan yang cukup menggalakkan bulan mac ini.. ramai yang call kak zura untuk turun berat badan dengan Slim Diet 2 dan ramai juga yang berminat untuk join bisnes ni dengan kak zura.. memang mereka cukup gembira kerana sambutan yang cukup menggalakkan daripada customer.. pendek kata tak menang tangan dibuatnya.. apa yang best sekarang sales kak zura yang dulunya sehari 20tin, tapi sekarang dah meningkat 80tin sehari tau..!!!! Rugi kalau anda tak ambik peluang ini. Jangan risau kak zura pasti bantu anda semua berjaya.. Yang mana kak zura tak dapat nak handle, kak zura pass pada wakil-wakil pengedar yang terdekat.. Jangan tamak, nanti rugi.. pasal orang yang nak kurus nih, dia memang nak produk tuh sekarang juga, tak boleh tunggu esok, kalau kita lambat dia akan cari orang lain..

 

Untuk memastikan anda boleh mempelajari cara-cara berdiet dengan betul, kami akan mengadakan satu Bengkel Kurus Dan Sihat Bersama Slim Diet 2. Jika anda bermiant untuk turunkan berat badan 5-10kg dalam masa sebulan bolehlah mengikuti bengkel ini nanti. Kami akan menampilkan pakar diet dan pemakanan En Kamarul Nordin untuk memberi rahsia-rahsia serta tip-tips yang cukup berguna supaya anda dapat turun berat dengan cepat dan selamat bersama Slim Diet 2. Bengkel sehari ini adakan di adakan di Johor Baharu, Kual Lumpur Dan Penang.

1) JOHOR BHARU, HOTEL OAK VALLEY JB

TARIKH: 1 hb April 2012 (Ahad), 9-5 pm

BAYARAN: RM60 seorang

 

2) KUALA LUMPUR, N.Z NEWIMAGE OFFICE MIDVALLEY KL

TARIKH: 8 hb April 2012 (Ahad), 9-5 pm

BAYARAN: RM60 seorang (TERHAD UNTUK 20 ORANG SAHAJA)

 

3) PENANG, SAFIRA CLUB SEBERANG JAYA

TARIKH: 14 hb April 2012 (Sabtu), 9-5 pm

BAYARAN: RM60 seorang

 

Kak zura dengan harga RM60 ini cukup murah dengan ilmu yang akan En kamarul ajar anda nanti. Kak zura sendiri banyak belajar daripada beliau.. dengan guideline yang akan dia ajar nanti, pasti ada boleh slim, kurus dan cantik lepas nih… berbaloi-baloi.. !!!! pasti suami anda akan terpegun dengan anda lepas nih, percayalah…

 

(*) Untuk yang berminat nak join, boleh hubungi kak zura secepat mungkin.. Daftarkan nama, ic dan no telefon anda serta boleh buat bayaran (maybank 564146211439). Takut nanti tempat penuh kerana TERHAD UNTUK 20 ORANG SAHAJA… sapa yang lambat nanti menyesal..

 

(T) 🙂 Untuk yang minat nak bisnes juga boleh call kak zura… 019-3197976 / 012-2777396 (hazurahb@gmail.com / hazurahb@unifi.my) sekarang juga…

 

BERMINAT NAK JOIN????

Untuk yang berminat nak join bengkel, boleh hubungi kak zura secepat mungkin.. takut nanti tempat penuh.. baru menyesal.. 

Untuk yang minat nak bisnes juga boleh call kak zura..sekarang juga.. kita atur strategi yang best untuk dapatkan income yang banyak dalam bisnes nih.. PASTI MELETUPPP!!!!