Salam sayang buat semua.. hari ini kak zura nak ambil kesempatan untuk mengucapkan Gong Xi Fa Chai untuk rakan-rakan yang menyambut Hari Raya Cina.. Oleh kerana kita 1 Malaysia, tak kira apa bangsa kita ugama kita, kita sama-sama meraikannya.. sama-sama ambil peluang bercuti dan menziarahi sanak saudara.. yang tak beraya pun, ini lah peluang untuk mereka balik kampung jumpa mak dan ayah.. emmm.. tiba-tiba rindu sangat-sangat kat mummy dan daddy.. bulan ni mereka tak datang KL, busy sikit katanya, selalu tiap-tiap bulan pasti datang umah kak zura..

 

Sempena tahun ini adalah tahun naga.. kak zura dah mula berjuang seperti seorang “DRAGON LADY..’ This year i will achieve what i want!!! you all just wait and see… target kak zura untuk mendapat RM100,000 sebulan.. kalau ada yang nak sama-sama ikut kak zura, yang mana satu pilihan anda RM5,000 atau RM30,000?? pasti boleh.. kalau tak caya cuba dulu.. bagi masa anda 4 bulan je.. kita buat sama-sama.. kalau tak dapat target anda, boleh berhenti je buat bisnes nih.. Masalah kita selalunya kita ni takut untuk menerima cabaran atau takut hadapi bila orang reject kita.. nak berjaya kena hadapi tu semua.. kita juga perlu bertindak dengan cepat.. jangan hari-hari dok tengok astro je.. macam mana nak dapat semua tuh…

 

Semua ini boleh tercapai dengan adanya 2 produk hebat yang sedang hangat di pasaran sekarang..

 

SET BIO REJUV:

SET BESAR : 7 item Bio-Rejuv + keahlian seumur hidup = RM1240 (WM) / RM1320 (EM)

SET TRIAL: travel set (6 item) + 1 Bio-Rejuv Spa bar + keahlian seumur hidup =  RM395 (WM) / RM425 (EM)

 

SET SLIMDIET 2:

PAKEJ PENGGUNA (1 bulan):

4tin SD2 + 1tin Fibermax + free shaker + keahlian seumur hidup = RM592 / RM640 (Sabah & Sarawak)

 

PAKEJ PENGEDAR:

12tin SD2 + free shaker + free ketostik + free website (untuk bisnes online) + keahlian seumur hidup + bonus RM94 = RM1,346 / RM1,440 (Sabah & Sarawak)

WAHAI KAUM-KAUM HAWA SEKELIAN.. ADAKAH ANDA MAMPU MENYAHUT CABARAN UNTUK MENJADI KAYA, CANTIK DAN KURUS?? BILA LAGI NAK SUAMI LAGI NAK BUKA MATA SUAMI BAHAWA KITA PUN MAMPU BERJAYA.. MALAH LEBIH BERJAYA DARIPADA MEREKA..

 

AGEN SELURUH NEGERI DIPERLUKAN SEGERA…!!!!!! JOM BUAT DUIT ONLINE…

 

HUBUNGI KAK ZURA 019-3197976 / 012-2777396

(hazurahb@gmail.com / hazurahb@unifi.my)

http://slimdiet2.org