Syukur alhamdulillah.. Kita telah hampir kepada penghujung bulan ramadhan. Bagaimana persediaan untuk menyambut hari raya? Jangan membazir ya. Belanjalah apa yang perlu sahaja. Kak zura pun hanya shopping baju raya 2 helai baju kurung je, yang lain pakai je mana-mana baju yang ada. Tak sabar nak balik raya. Tambah-tambah lagi badan semakin slim rasa semangat lain macam je nak beraya… Kali ni balik raya selama seminggu.

 

Kak zura akan pulang ke Kota Bharu, Kelantan bermula 29hb Ogos hingga 5hb Sept. Jadi untuk mereka yang memerlukan stok Slim Diet II, elok lah dapatkan stok sebelum kak zura balik beraya. Call kak zura nanti ya kalau ada yang nak beli SD2. Kalau habis stok susah pulak. Dah lah nanti raya makan banyak, makan karbo pulak tuh.. Jadi kalau minum sd2 dapat bantu bakar biskut, lemang, nasi dagang yang kita makan tu. Dengan itu badan pun tak akan naik walaupun makan banyak. Sekali sekala reward yourself dengan hardwork yang telah kita usaha untuk loose the weight. Tak salah.. Cuma pastikan wajib minum slim diet 2 sebanyak 8 scoop sehari.

 

Jangan lupa, beli lah apa-apa hadiah untuk mak dan ayah sebagai tanda kasih sayang kita kepada mereka. Tak semestinya nak kena beli barang yang mahal-mahal.. Kak zura percaya mereka tak pernah pun berkira… janji kita ingat kepada mereka.. tidak ada yang lebih berharga pada mereka, hanyalah anak-anak.. Emmm… tiba-tiba kak zura rasa sedih teringat pada mummy dan daddy.. tak sabar nak balik raya.. padahal hari-hari memang wajib call mereka.. kadang-kadang call takde apa nak cakap pun, saja je call.. hehehehe.. rindu nak dengar suara mummy dan daddy…

 

Akhir kata, kak zura nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri dan maaf kalau selama ini ada terkasar bahasa semasa kita berkomunikasi melalui email, sms ataupun phone call..

 

 

Untuk mereka yang berminat nak cuba SLIM DIET 2, masih ada peluang lagi untuk turun 2-3kg sebelum raya

hubungi kak zura hari ini.. 019-3197976 / 012-2777396 (hazurahb@gmail.com)

facebook : HAZURA HASHIM BANI

Insyallah kak zura akan cuba hantar sebelum balik raya…  Untuk mereka yang tinggal di Kelantan, kalau nak jumpa kak zura boleh lah call..

 

SELAMAT HARI RAYA….