Plan Diet Untuk Kurus Dan Turun Berat Dengan Cepat Dalam Bulan Puasa

Aug 10, 11 http://slimdiet2.org/wp-content/uploads/2018/01/berbuka-dengan-berdiet-untuk-turun-berat-badan-228x300.jpg

Syukur alhamdulillah… dah masuk hari ke 9 kita berpuasa… bagaimana dengan teman-teman yang sedang berdiet dengan SLIM DIET II?? Dah berjaya ke belum?? Kalau ada yang belum tu cuba semak apa yang anda makan semasa berbuka puasa… yang pastinya kak zura percaya ramai yang mula makan kuih muih yang manis dan bermacam jenis juadah yang berkarbohidrat tinggi bila berbuka.. apa taknya.. tengok macam-macam kat pasar ramadhan pasti tak dapat tahan nafsu.. dah lah lapar seharian, tengok macam-macam juadah semua terliur nak beli.. betul tak?? Untuk mereka yang berjaya turunkan berat badan, kak zura ucapkan syabas dan teruskan usaha anda.. Kak zura pun ada terima banyak maklum balas daripada pengguna Slim Diet 2 yang dapat turunkan berat dalam 2-5kg dalam masa seminggu dalam bulan puasa nih.. seronokkan..??

 

Kak zura dan keluarga berbuka puasa ala kadar sahaja.. bersyukur dengan rezeki yang Allah bagi dan tidak membazir.. Kak zura ambil peluang di bulan puasa ini untuk cuba turunkan lagi berat badan.. Konon-konon nak cuba pakai balik baju kebaya masa anak dara dulu yang masih tersimpan dalam almari.. Baju masih lagi baru, tu pasal lah masih lagi simpan. Dah hampir 11 tahun dok simpan dalam almari tuh.. nak bagi pada orang masih sayang.. nak pakai tak muat, huhuuu… jadi kak zura bernekad dalam bulan puasa nih nak cuba turunkan lagi berat badan kepada berat ideal..

 

Untuk mereka yang baru nak cuba, kak zura akan kongsikan plan diet untuk anda ikuti. Pertama sekali kak zura sarankan anda minum SD2 tetapi kena pandai adjust masa. Kalau boleh minum 4 kali sehari..

 

  1. 2 scoop minum masa buka puasa
  2. 2 scoop selepas terawih
  3. 2 scoop sebelum tidur
  4.  2 scoop masa sahur
  5. Pastikan minum air masak yang banyak

 

sekiranya masih tidak boleh mengikut aturan cara minum begini memadai juga kalau 3 kali sehari iaitu

 

  1. 3 scoop masa buka puasa, minum air masak banyak
  2. 2 scoop sebelum tidur, minum air masak banyak
  3. 3 scoop masa sahur, minum air masak banyak

 

Kedua, pastikan karbo hanya boleh diambil sebanyak 35gram sahaja dalam sehari…

 

ketiga,yang paling penting perlu guna ketostik untuk tahu ada pembakaran ke tidak semasa menjalankan diet SD2

 

Anda boleh baca kepentingan ketostik di link bawah ini:-

Uji Pembakaran Lemak Yang Berlaku Semasa Berdiet Dengan Slim Diet 2 Menggunakan Ketones Strip

 

SELAMAT MENCUBA…!!!

VN:F [1.8.5_1061]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.8.5_1061]
Rating: 0 (from 0 votes)

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.