Teman-teman dan ahli-ahli THE NEW PROFESIONALS yang disayangi…

 

Anda nak berubah?? Anda nak kaya?? Anda nak sihat?? Anda nak kurus?? Anda nak cantik?? Semua jawapan itu akan terjawap sekiranya anda dapat luangkan sedikit masa untuk cuba menghadirkan diri pada hari tersebut..

 

Rezeki tu ada di mana-mana.. cuma kita je tak ambil peluang yang telah Allah berikan kepada kita semua.. Jadi hari ini, mungkin melalui kak zura, Allah telah cuba buka pintu rezeki anda semua.. Peluang yang ada jangan disia-siakan.. kerana dengan melepaskan peluang ini mungkin hidup anda tak akan berubah sampai bila-bila.. Sudah ramai daripada yang asalnya hanya nak mencuba produk, selepas berjumpa dengan kak zura, dapat kak zura bantu mereka turunkan berat badan disamping mendapat extra income dalam RM2,000-5,000 sebulan.. siapa sangka.. Itulah yang dikatakan rezeki.. Seperti kak zura juga, yang asalnya hanya nak membeli setin alpha lipid yang mengidap penyakit prostate cancer.. tapi sekarang sambil berkongsi dengan rakan-rakan tentang produk yang hebat ini, kak zura terpaksa menerima pendapatan RM30,000 sebulan..

 

Rezeki tak akan datang bergolek.. Untuk mereka yang berminat sahaja… boleh hadirkan diri anda nanti…

 

 

 

THE NEW PROFESSIONALS MILLIONARE CLUB DINNER KEMBALI LAGI…

tempat: Level 9, Wild Rice Restaurant, Boulevard Hotel Midvalley KL

tarikh: 19hb jun 2011

masa: 6-10pm

 

be there to feel the excitement!!! kami akan ceritakan kepada anda untuk menjadi jutawan dengan pendapatan tiap-tiap minggu.. tak perlu tunggu sebulan sekali untuk dapat income kerana kami sudah mempunyai cara yang cukup mudah untuk anda menjadi jutawan..

 

bayaran hanya RM40 (dinner buffet) dengan lebih daripada 30 jenis makanan akan disediakan.. Jangan lepaskan peluang anda.. Untuk yang berminat menjadi jutawan bersama group The New Professionals, hubungi kak zura sekarang juga.. hazura (019-3197976) atau hazurahb@gmail.com

http://slimdiet2.org

 

LIHAT DIRI ANDA SETAHUN AKAN DATANG, BUKAN LIHAT DIRI ANDA SETAHUN YANG LEPAS…