Hi semua.. apa khabar?

Baru-baru ini kak zura ada pergi berjumpa dengan Dr Mark untuk test samaada hormon kak zura dah balance ke belum.. Serta sejak akhir-akhir nih kak zura ada masalah kembung perut tapi sebelah lewat petang sampai ke malam.. perut jadi buncit dan asyik terkentut-kentut je… Bila cek dgn Dr Mark, dia kata punca dia kak zura tidak makan ikut time atau makan tak teratur.. kadang-kadang kak zura makan masa driving je pasal selalu on the move.. ke sana ke mari, bz sejak akhir-akhir nih untuk jumpa mereka yang berminat untuk buat bisnes SLIM DIET 2… selain daripada itu juga punca perut kembung kerana usus tak bersih dan banyak tosik.. ini boleh menyebabkan kak zura susah untuk buang air besar walaupun dah cuba makan ubat untuk lawas sembelit..

Hari ni kak zura just nak share pada sapa-sapa yang ada masalah sembelit, nak mengawal berat badan, meningkatkan metabolisme badan dan mengelakkan obesiti  boleh cuba produk “FIBERMAX”… memang bagus dan terbukti berkesan.

Bagi yang ada masalah sembelit, bagus minum green FIBERMAX… confirm tak sembelit.. perut juga akan berasa lega.. produk ini dijamin selamat dan bagus untuk kesihatan..  ia tak menyebabkan cirit birit dan sakit perut.. produk ni akan buang segala minyak dalam makanan yg kita makan…sapa-sapa yg penah try, bolehlah kongsi nanti ya..

 

Maklumat detail pasal fibermax boleh baca di link ini https://alphalipidnewimage.com/apa-fungsi-fibermax-untuk-usus/

Jika ada persoalan boleh hubungi kak zura di 019-3197976