Salam buat semua

 

Syukur alhamdulillah.. selesai sudah Majlis ROYALTY CONVENTION di Sunway Convention Center pada 15hb Mei 2011.. Pada hari tersebut satu produk baru telah dilancarkan… Produk yang bakal menggegarkan satu dunia.. Produk yang belum ada di dunia, hanya New Image International satu-satunya syarikat yang mengeluarkan produk “SLEEP TIME”… Pada hari pelancaran “SLEEP TIME” sebanyak 200 kotak habis terjual dalam masa 30minit!!!… hebat sungguh.. rupa-rupanya ramai orang tak boleh nak tidur.. dengan “SLEEP TIME” segala masalah untuk tidur nyenyak boleh diatasi..

 

Pada hari tersebut juga, seramai 300 orang penerima duit royalti.. Kak zura adalah salah seorang penerima beg james bond.. Ini adalah beg penuh duit yang ke-7 kak zura terima.. best kan??? Kak zura pernah dapat duit dalam beg tu sebanyak RM110,000 dalam sebiji beg tau!!!!!!

 

hari tu ramai yang berseri-seri.. apa tak nya dapat duit penuh dalam beg.. hehehehehee… syok sungguh.. Syarikat sangat bermurah hati kerana meraikan kami semua dengan memberi duit yang banyak.. SAPA NAK DUIT DALAM BEG TU??????

 

Dengan adanya produk “ALPHA LIPID SLEEP TIME” ini, kami menjangkakan permintaannya akan bertambah 2x ganda… untuk mereka yang inginkan tidur yang nyenyak dan sihat.. serta untuk mereka yang inginkan pendapatan sampingan boleh hubungi kak zura hari ni juga.. Yang pasti pendapatan anda akan menjadi lebih banyak dan berganda-ganda..

REBUT PELUANG YANG ADA… JANGAN BERLENGAH-LENGAH LAGI KERANA MUNGKIN REZEKI ANDA DISINI.. Kak zura boleh bantu anda berapa income yang anda inginkan setiap bulan.. RM10,000 sebulan?? RM20,000 sebulan?? atau RM100,000 sebulan??

hubungi kak zura sekarang juga untuk kita sama-sama mencari rezeki yang halal sambil membantu kawan-kawan atau saudara yang memerlukan produk kesihatan ALPHA LIPID, SLIM DIET 2 atau produk terbaru kami ALPHA LIPID SLEEP TIME

 

CALL SEKARANG TAU… Kak zura 019-3197976 (hazurahb@gmail.com)